Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید غربی‌ها از اعمال فشار بر مسکو به عنوان راهی برای پنهان کردن چالش‌های داخلی شان استفاده می‌کنند و اختلافات پساانتخاباتی آمریکا بازتابی از مشکلات غرب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از ایتارتاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید آنچه پیرامون انتخابات آمریکا رخ داد؛ منعکس کننده همه مشکلاتی است که جهان غرب با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کشور‌های غربی می‌کوشند از اعمال فشار علیه روسیه، به عنوان ابزاری برای پنهان کردن اختلافات داخلی خود استفاده کنند.

به گفته زاخارووا، تحریم روسیه به بهانه سرکوب مخالفین با استفاده از عامل اعصاب نوویچوک، فشار دائمی علیه پروژه نورد استریم ۲ و موارد دیگر، همه پوششی برای مخفی کردن نواقص خودشان است.

اظهارات زاخارووا واکنشی است به تحولات این روز‌های آمریکا که ناشی از حمله هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی این کشور به کنگره در روز ۶ ژانویه (۱۷ دی) است.

زاخارووا بعد از وقوع این حادثه نیز گفته بود که آمریکا دیگر نمی‌تواند الگوی دموکراسی در سطح جهان باشد. برچسب ها: زاخارووا ، سخنگوی وزارت خارجه ، روسیه ، مسکو ، تحریم روسیه ، انتخابات آمریکا ، ترامپ

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه مسکو تحریم روسیه انتخابات آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنها صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

دیگر خبرها

  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها؛ منافع‌طلبی تا کجا؟
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها: فقط به فکر منافع خودتانید؟