Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت تهدیداتی از جانب افراطی‌های داخلی وجود دارد که احتمالا رخدادی شبیه اتفاقات ششم ژانویه را رقم خواهد زد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از الجزیره، آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا با تاکید بر اینکه نگرانی‌های امنیتی در آمریکا روبه فزونی است، گفت: آنچه اکنون در آمریکا جریان دارد، مرا به یاد بازدید از منطقه سبز بغداد و دیدن بسیاری از سربازان و موانع امنیتی در آنجا می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدام شیف افزود: تهدیداتی از جانب افراطی‌های داخلی وجود دارد که احتمالا چیزی شبیه اتفاقات ششم ژانویه را رقم خواهند زد.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: افرادی هستند که با سلاح‌های خود به واشنگتن می‌آیند و در تمام ایالت‌های پنجاه گانه تهدیدات مشابه وجود دارد.

او همچنین تصریح کرد: معتقدم که مراسم تحلیف بایدن در امنیت برگزار خواهد شد، اما تجمعاتی وجود خواهد داشت و ممکن است این تجمعات به خشونت کشیده شود.

آدام شیف در پایان گفت: اگر اعضایی از مجلس نمایندگان در اتفاقات ششم ژانویه دست داشته باشند باید مجازات شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بایدن آدام شیف تحلیف بایدن مجلس نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به دنبال تصویب کمک‌ها به کی‌یف در مجلس نمایندگان آمریکا، گفت که اوکراین با حمایت ایالات متحده، افغانستان دوم نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، زلنسکی امروز یکشنبه از تصویب کمک 60 میلیارد دلاری برای اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا قدردانی کرد اما از واشنگتن خواست تا فوری این لایحه را به قانون تبدیل کند و انتقال واقعی تسلیحات را پیش ببرد.

وی در گفتگو با شبکه ان‌بی‌سی بیان کرد که تصویب این لایحه یک پیام قدرتمند به روسیه ارسال می‌کند که واشنگتن در کنار کی‌یف می‌ایستد و به افغانستان دوم تبدیل نخواهد شد.

رئیس جمهور اوکراین در این گفتگو ابراز داشت: فکر می‌کنم این حمایت واقعا نیروهای مسلح اوکراین را تقویت می‌کند و ما یک شانس برای پیروزی خواهیم داشت. 

زلنسکی خاطر نشان کرد: ما واقعا باید این را به مرحله نهایی برسانیم تا اینکه کمک ملموسی برای سربازان به زودی در خط مقدم دریافت کنیم.

 مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با 311 رای موافق و 112 رای مخالف در نهایت کمک 60.84 میلیارد دلاری به اوکراین را تصویب کرد.

این لایحه اکنون به مجلس سنا که تحت کنترل دموکرات‌ها است فرستاده خواهد شد و به احتمال زیاد در آنجا مورد تایید متحدان دولت جو بایدن قرار خواهد گرفت.

این طرح ماه‌هاست به دلیل مخالفت شدید برخی قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در کنگره بلاتکلیف مانده بود.

تقریبا 26 ماه از جنگ اوکراین می‌گذرد و روسیه به آرامی در حال پیشروی در شرق اوکراین است و بمباران‌های خود را علیه شهرهای اوکراین افزایش داده است.

سنا قرار است روز سه‌شنبه روند بررسی لایحه تصویب شده توسط مجلس نمایندگان را آغاز کند. انتظار می‌رود تصویب نهایی بعضی اوقات در هفته آینده صورت گیرد که این مساله مسیر را برای امضای نهایی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هموار می‌سازد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌تاک در آمریکا
  • تصویب قانون ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌ تاک در آمریکا