Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا ترابی بازیکنی است که می‌تواند به تیم کمک کند و امیدوارم شاهد بازگشت او به پرسپولیس باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهنام ابوالقاسم‌پور در مورد بازی فردای پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:

بعد از نمایش خوبی که پرسپولیس مقابل استقلال داشت فکر می‌کنم شرایط تیم الان خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بچه‌ها به خودشان بیایند فولاد را می شود شکست داد.

وی ادامه داد:

به نظر من پرسپولیس توانایی بردن فولاد را دارد. البته پیروزی در این بازی بسیار مهم است.  امیدوارم پرسپولیس همان نمایش مقابل استقلال را در بازی با فولاد تکرار کند و ۳ امتیاز مهم این بازی را بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود:

به نظرم پرسپولیس کاملا توانایی این را دارد که به صدر جدول برسد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد. فقط در چنین شرایطی باید به کادرفنی و بازیکنان روحیه داد تا آنها هم بداند که پشتشان خالی نیست.

ابوالقاسم پور درباره وضعیت خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد:

پرسپولیس در خط حمله ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود. اگر بازیکنان خط حمله پرسپولیس از نظر روحی در شرایط خوبی باشند مثل بازی با استقلال می توانند خطرناک باشند. من تمام بازیکنان پرسپولیس اعتماد دارم و می دانم که به خوبی می توانند کمک حال تیم باشند.

وی درباره احتمال بازگشت ترابی به پرسپولیس گفت:

در این مورد باید کادر فنی نظر نهایی را دهد اما قطعا ترابی بازیکنی است که می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم هرچه خیر و صلاح برای پرسپولیس است رخ بدهد. بازگشت ترابی و آل کثیر قدرت خط حمله پرسپولیس را چندین برابر می کند و این بسیار خوب است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بهنام ابوالقاسم پور پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرزاد آشوبی، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برای بازی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک، اظهار کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و نیازی به تاکید و صحبت در خصوص آن وجود ندارد ولی پرسپولیس اکنون در مسیری قرار دارد که می‌تواند منجر به قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی شود بنابراین باید پرسپولیس این بازی را جدی بگیرد و با تمرکز و انرژی بالایی برای این بازی آماده شوند.

بیشتر بخوانید: واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس

وی گفت: جام حذفی چون به شکل تک بازی انجام می‌شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس باید در بهترین حالت خود باشد تا کمترین اشتباه را انجام دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد،» تصریح کرد: پرسپولیس به لحاظ مدلی که بازی می‌کند، سبکی که ارائه می‌دهد و به جهت عملکرد، در بهترین شرایط قرار دارد اما چون بازی حذفی جایی برای جبران ندارد مهم است که این تلاش و فلسفه قوی با تمرکز بالای بازیکنان همراه باشد تا در نهایت سربلند از زمین بیرون بیایند.

آشوبی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم چقدر می‌تواند در زمین خود برای پرسپولیس خطرساز باشد؟ خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و به ویژه در ورزشگاه خانگی خود تیم قوی‌تری نیز نشان داده و قطعا بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته این بستگی دارد که پرسپولیس با چه انرژی، کیفیتی و نگرشی در این بازی حاضر شود. به هر صورت چون تک حذفی است به راحتی نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد، به ویژه اینکه پارامترهای ذهنی و انگیزشی آن نسبت به لیگ متفاوت است.

آشوبی گفت: مسابقات لیگ از نظر میزان توجه و حساسیت آن نسبت به جام حذفی فرق می کند و باید این میزان تفاوت را در ذهن بازیکن به حداکثر برسانیم. واقعا بازیکنان باید درصد بالایی برای این بازی قائل باشند در این صورت می‌توان به موفقیت پرسپولیس خوشبین بود چون پرسپولیس به لحاظ گروه بازیکنان، فنی، شکل عملکردی و سبک و فلسفه بازی نسبت به تیم آلومینیوم برتر است.

وی در پایان اظهار کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خیلی خوبی دارد و مدلی که بازی می‌کند جذابیت زیادی برای هواداران دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228369 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس