Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، مهدی ریاضی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: طی گشت‌های مشترک تعزیرات قم با بازرسان اتاق اصناف، با هدف شناسایی انبار‌ها و محل‌های غیرمجاز دپو و احتکار تخم مرغ و برخورد با تخلفات گرانفروشی تخم مرغ در سطح استان، از ۲ انبار به میزان حدود ۵ تن تخم مرغ به ارزش تقریبی ۵۷۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر انبار‌های مورد نظر پلمب و پرونده آن‌ها به همراه اسناد و مدارک از جمله فاکتور‌های ساختگی و مهر‌های تقلبی که متعلق به چند فرد متخلف بوده، جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال گردیده است.

او همچنین عنوان کرد: متخلفان با دپوی  غیرقانونی، تخم مرغ‌ها را با قیمت بالاتر از قیمت مصوب تنظیم بازار کشوری به فروش می‌رساندند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب انبار دپوی کالا احتکار تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات

 حمزه لقمانی گفت: به مناسبت عید سعید فطر پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.   مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دستور ریاست عالی سازمان اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.    لقمانی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه‌ای با عفو و یا تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات