Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌ الله‌ علیها با حضور مسئولین وکارکنان پتروشیمی پارس برگزار شد.
به گزارش شمانیوز، در سالروز شهادت فاطمه اطهر (س) شرکت پتروشیمی پارس در سوگ مادر بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س) عزادار شد و کارکنان دلداده به ائمه اطهار (ع) عشق خود را به خاندان نبی مکرم اسلام (ص) با حضور درمحوطه شرکت (با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی) و برگزاری مراسم مداحی و سینه زنی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی چمران سلیمانی به ذکر مصیبت پرداخت.
منبع: روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در بخش عقدا به همت قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادیِ استان و بخش عقدا و نیز همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان مراسم گرامیداشت یاد و نام شهید حسین انتظاریان اردکانی از شهدای عملیات تروریستی در سیستان بلوچستان در محل آستان امامزاده میر شمس الحق از بخش عقدای شهرستان اردکان برگزار شد.   در این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدای شهرستان اردکان و جمعی از ایثارگران این شهرستان برگزار شد حجت الاسلام کوثری رئیس اداره حج، اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان ضمن تسلیت به خانواده شهدای اخیر استان در سیستان و بلوچستان مخصوصا خانواده شهید انتظاریان اردکانی گفت: شهادت برای مردان و زنان مومن از توفیقات و وعده‌های الهی است که لایق‌ترین افراد به این فیض نائل می‌شوند و تسلی دادنِ قلب بازماندگان و ادامه راه شهدا نیز نزد خداوند اجر و مزد بی اندازه دارد.   بیان نکات اخلاقی مثبت در باره شهید انتظاریان توسط سرکار خانم پورقاسمی همسر این شهید بزرگوار، اجرای کلیپ جنگ و جبهه و لحظه شهادت بعضی از شهدا، اجرای تک خوانی سرود طلوع و تلاوت نیم جزء قرآن کریم به یاد شهدا از مهمترین برنامه‌های معنوی این محفل بود.   لازم به ذکر است که قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی قریب به یازده سال است که هر ساله این مراسم را برگزار می‌کند و در مراسم امسال حضور خانواده شهید انتظاریان به معنویت این مراسم افزوده بود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • حضور چهره های سرشناس در مراسم ختم همسر زنوزی (عکس)
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم