Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@19:10:39 GMT

جنگ قدرت در آنفیلد برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۱۹۳

جنگ قدرت در آنفیلد برنده نداشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس و در جدالی فوق العاده حساس، دیدار تیم های لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این مسابقه، شاگردان کلوپ توپ و میدان را در اختیار داشتند و سوار بر بازی بودند اما فقط یک بار توانستند به صورت جدی دروازه یونایتد را تهدید کنند که شوت تیاگو با واکنش به موقع دخیا دفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر میدان، شاگردان سولسشر علی رغم نمایشی تدافعی، صاحب موقعیت های جدی تری شدند و اگر واکنش های آلیسون بکر نبود، دروازه لک لک ها توسط برونو فرناندز و پل پوگبا فرو می ریخت.

با این تساوی، منچستریونایتد 37 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و لیورپول هم با 34 امتیاز در رده سوم جدول ایستاد تا رقابت سخت و فشرده دو تیم در بالای جدول ادامه داشته باشد.

254 251

کد خبر 1477220

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیورپول لیگ برتر انگلیس فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد که با تساوی دو - دو به پایان رسید.

سعید سحرخیزان (۵۶) و قائم اسلامی خواه (۹۰) برای گل‌گهر و آسو رستم (۹۰) و محمود مطلق زاده (۳+۹۰) برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

شاگردان سیروس پورموسوی در حالی در آخرین ثانیه‌های این دیدار موفق به گرفتن تساوی از گگل گهر شدند که شرایط خوبی در جدول نداشته و با این امتیاز امیدوار به هفته‌های آینده ماندند تا از منطقه سقوط خارج شوند.

استقلال خوزستان با این تساوی ۲۰ امتیازی شد تا در رده چهاردهم بماند. همچنین گل گهر نیز با ۳۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

کد خبر 6082111

دیگر خبرها

  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند