Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@10:06:52 GMT

غلبه بر یووه در سوپرجام؟ این بازی ۵۰-۵۰ است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۲۲۸

غلبه بر یووه در سوپرجام؟ این بازی ۵۰-۵۰ است

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگاری ناپولی می‌گوید این تیم با هدف پیروزی در دیدار سوپرجام ایتالیا رودرروی یوونتوس قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی با ارائه نمایش فوق العاده در بازی امروز مقابل فیورنتینا موفق شد با نتیجه 6-0 به پیروزی دست پیدا کند تا یک خط و نشان جدی برای حریف چهارشنبه شب خود در سوپر جام ایتالیا یعنی یوونتوس کشیده باشد؛ در واقع به نظر می‌رسد که شاگردان جنارو گتوزو در بهترین فرم خود هستند و بیانکونری کار دشواری مقابل آنها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی درباره دیدار چهارشنبه شب برابر یوونتوس گفت: " من فقط انتظار پیروزی دارم.  ما می دانیم که این یک مسابقه دشوار خواهد بود. یوونتوس در یک لحظه خوب قرار دارد و تیم بزرگی است.  ما به ذهنیت مناسبی نیاز خواهیم داشت. این بازی 50-50 است اما در عین حال ما همه تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد."

 

 

 

 

کولیبالی همچنین در رابطه با پیروزی پرگل ناپولی در دیدار امشب برابر فیورنتینا گفت: " این یک بازی دشوار به حساب می‌آمد اما ما عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم. پیروزی مهمی بود و ما از عملکرد خود راضی هستیم اما باید روی ذهنیت مان بیشتر کار کنیم.

 

این بازی خوبی بود اما باید تمرکزمان را حفظ کنیم. با وجود همه اینها در حال حاضر از کسب سه امتیاز بسیار خوشحال هستیم."

یوونتوس کالیدو کولیبالی ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کالیدو کولیبالی ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی پس از پیروزی 2 بر صفر مس کرمان مقابل آریو اسلامشهر که در شرایط سختی با 10 نفره شدن از دقیقه 43 برای آنها به دست آمد، عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که در اولین بازی سال جدید توانستیم به هواداران خود عیدی خوبی بدهیم و جا داشت که زودتر از این بازی 3 امتیاز را تقدیم هوادارانمان کنیم، اما در برهه سختی از بازی های بیرون از خانه قرار گرفته بودیم که همین موضوع موجب شده بود از پیروزی در چند بازی فاصله بگیریم.

او ادامه داد: به غیر از بازی هفته قبل که کاملا غیرفوتبالی در خرم‌آباد پس از 9 بازی مغلوب خیبر شدیم، در این برهه‌ سخت امتیازهای خوبی از زمین حریفان گرفتیم و با سه امتیاز در این بازی خانگی شرایط خوبی به دست آوردیم. خیلی خوشحالیم برابر تیمی به پیروزی رسیدیم که بسیار تیم خوب و با برنامه کار می‌کرد.

مربی مس کرمان در مورد شرایط تیم آریو ابراز کرد: این تیم در هفته‌های گذشته چه در آمار گل خورده و چه در کسب امتیاز رکورد عالی داشت، اما جای افتخار برای بازیکنان مس کرمان در این بازی دارد که با وجود یک یار کمتر، آنقدر برنامه‌های تاکتیکی را در زمین به خوبی پیاده کردند که موفق شدند دو بار از خط دفاعی مستحکم حریف عبور کنند و از سوی دیگر دروازه تیم را بسته نگه دارند. این جای تشکر فراوان از بازیکنان تیم دارد که 60 دقیقه فوتبالی عالی با وجود یک یار کمتر برابر رقیب قدرتمند امروز اجرا کردند.

فاضلی در مورد داوری این بازی گفت: صحنه اخراج را باید دوباره بررسی کنیم، اما در سایر موارد داور قضاوت خوبی داشت و جا دارد به وی خسته نباشید بگوییم.

او با اشاره به تشویق هواداران مس کرمان در بازی امروز گفت: من در شهرهای مختلف ایران مربیگری کردم و می‌توانم قاطعانه بگویم که مردمان شهر کرمان شناخت و درک بسیار بالایی از فوتبال دارند و من از با تمام وجود می‌گویم در برخوردی که با مردم شهر کرمان داشتم، علاقه و عشق آنها را نسبت به تیم مس درک کردم و به همین خاطر است که به افراد معدودی که مخالف شخص ما و یا اشخاص دیگر هستند، برادرانه توصیه می‌کنم به خاطر نام بزرگ مس در کرمان با همه اهالی شهر یک تن شوند و به واسطه اختلافات شخصی، به نام این تیم ضربه نزنند و انرژی منفی خود را به این تیم و نام بزرگش تزریق نکنند تا تبعاتش را برجای بگذارد. مطمئن هستم که حتی همین افراد اندک نیز از پیروزی‌های مس کرمان در دل خود شادمان می‌شوند و این برد را به آنها نیز تبریک می‌گویم.

فاضلی یادآور شد: هدف ما تحویل تیم در پایان فصل در رتبه ای مناسب با شخصیت بزرگ مس کرمان است و برای این مهم تا آخرین بازی تلاش خود را به کار خواهیم بست و مطمئن هستیم که جایگاه این تیم بسیار فراتر از لیگ یک و در لیگ برتر است که قطعا به آن نیز در آینده دست پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • استانیسلاو لوبوتکا: ژاوی الگوی من بوده‌است؛ در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می‌کنم
  • شرح دعای سحر|گسترش سلطنت الهی بر مراتب وجود
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • چگونه بر حسادت در رابطه با همسرمان غلبه یابیم؟
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه