Web Analytics Made Easy - Statcounter

بن عطیه پس از بازی برای اودینزه، رم و یوونتوس اکنون با پیراهن پارما در سری آ به میدان می رود.

مهدی بن عطیه در آستانه انتقال به پارما قرار دارد و باید بازگشت او به ایتالیا را قطعی دانست.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ مهدی بن عطیه آماده است که پس از دو سال به ایتالیا برگردد. انتقال او از الدحیل به پارما قرضی است و تیم ایتالیایی موظف است قرارداد این مدافع 33 ساله را در تابستان 2021 دائمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود بن عطیه طی روزهای آینده راهی ایتالیا شود تا پس از شرکت در تست پزشکی پارما، قرارداد خود را امضا کند.

همچنین بخوانید: آندره آ کونتی از میلان به پارما پیوست / غیر رسمی

اخبار داغ 

مشکلی پیش نیاید، مهدی ترابی تا آخر هفته پرسپولیسی می شود استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس لیونل مسی در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو حضور خواهد داشت سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بن عطیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم

مهاجم اینتر این آمادگی را دارد که تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس همراهی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد و این تیم را در برتری 3 بر صفر شنبه شب مقابل السالوادور همراهی کرد و انتظار می‌رود در بازی دوستانه فردا صبح (چهارشنبه) با کاستاریکا نیز به میدان برود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین، درباره احتمال همراهی تیم زیر 23 سال آرژانتین در بازی‌های المپیک 2024 پاریس گفت: البته که آماده بازی در المپیک هستم. اگر ماسچرانو (سرمربی تیم زیر 23 سال آرژانتین) با من تماس می‌گرفت، مطمئناً آماده بودم. من همیشه برای آرژانتین در دسترس هستم و پوشیدن پیراهن تیم ملی رؤیای هر کودکی است، اما این فقط به ما بستگی ندارد، این بسته به اینتر دارد که من را برای بازی در المپیک آزاد کند.

کاپیتان اینتر که این فصل در 37 بازی از رقابت‌های مختلف 26 گل به ثمر رسانده، درباره نقش خود در تیم باشگاهی‌اش هم اظهار داشت: حقیقت این است که من در حال حاضر لحظات عالی را در اینتر تجربه می‌کنم. حقیقت این است که به خاطر تمام سابقه‌ای که باشگاه اینتر با آرژانتینی‌ها دارد، تصور نمی‌کردم به جایگاه فعلی‌ام در این تیم برسم. من شش سال است که امکان حضور در اینتر را دارم و رکوردشکنی و حضور در تاریخ این باشگاه مهم است.

وی افزود: امیدوارم با کاری که هر روز انجام می‌دهم با همین روند به کارم ادامه دهم و باعث خوشحالی هواداران اینتر شوم که از اولین لحظه‌ای که پا به این باشگاه گذاشتم، رفتاری باورنکردنی با من داشتند و سعی می‌کنم در زمین محبت آنها را جبران کنم و این وظیفه من است. می‌خواهم در هر بازی بهترین عملکردم را ارائه کنم و بازی‌ام را بهبود ببخشم. احساس می‌کنم بخشی از یک تیم مهم هستم و این برای من خاص است، چون هواداران اینتر علاقه و عشق‌شان را به من نشان داده‌اند.

مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو به تعویق افتاد/ ایموبیله در رادار اینتر

لائوتارو مارتینس 26 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2026 با اینتر قرارداد دارد، تاکنون به این تیم برای کسب یک قهرمانی در سری A ایتالیا، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و سه قهرمانی متوالی در سوپرجام ایتالیا کمک کرده است. او همچنین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را با اینتر تجربه کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد
  • آیا قولنامه با مبایعه نامه تفاوت دارد؟
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم