Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که تعدادی از قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را از مرز‌های جنوب شرقی در پوشش تره بار به وسیله یک دستگاه خودرو کامیون بنز با عبور از محور مواصلاتی قم به استان تهران منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی مأموران به محور‌ مورد نظر اعزام شدند و با کنترل تردد خودرو‌های عبوری، سرانجام خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند.


سردار میرفیضی ادامه داد: پس از انتقال خودرو به یگان در بازرسی صورت گرفته از داخل بار سیب زمینی، ۸۳ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در داخل ۲۷ عدد لوله پلیکا کشف شد که در نهایت ۲ نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقام قضایی استان شدند.


فرمانده انتظامی استان قم در پایان با تاکید بر تلاش شبانه روزی پلیس برای تامین نظم و امنیت جامعه، تاکید کرد: مبارزه بی امان با باند‌های اصلی وارد کننده مواد افیونی در دستور کار پلیس قم قرار دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟

همشهری آنلاین؛ حوادث: سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت درباره این طرح گفت: در بحث مواد مخدر اولویت پلیس جلوگیری از توزیع محموله‌های مواد در سطح شهر است و البته در کنار دانه‌درشت‌ها با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. به طوریکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرد و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌ آمار ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

کشف بزرگترین محموله شیشه

یکی از پرونده‌های مهمی که رئیس پلیس تهران به آن اشاره کرد، کشف بزرگترین محموله شیشه تاکنون در پایتخت بوده است. سردار محمدیان درباره جزییات این پرونده گفت: همکارانم یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم شیشه از یک تریلی کشف کردند که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می شد خطرات زیادی داشت. ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه را از یک تریلی حامل بار سنگ کشف کردند و ٣ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. به گفته وی این محموله در تعطیلات نوروز، در بزرگراه امام‌رضا (ع) شناسایی و توقیف شد و بسته‌های شیشه به طرز ماهرانه ای در بار ۲۳ تنی سنگ جاساز شده بود.

سردار محمدیان با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران تاکید کرد: من از شهردار تهران و فرمانده فراجا که دستور این اقدام را صادر کرد، تشکر می‌کنم، چرا که اجرای این طرح باعث شد تا چهره شهر تهران از خرده فروشان و معتادان متجاهر پاک شود.

کد خبر 845032 برچسب‌ها فراجا اعتیاد - مواد مخدر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت