Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاومت اسلامی نُجَباء همزمان با دوازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت فلسطین بر صهیونیست‌ها در جنگ ۲۲ روزه غزه، طی مراسمی از وب‌سایت عبری خود رونمایی می‌کند.

خبرگزاری میزان- مراسم رونمایی از وب‌سایت رسمی جنبش مقاومت اسلامی عراق (نُجَباء) به زبان عبری، فردا همزمان با روز غزه در ساختمان شورای سیاسی این جنبش واقع در منطقه «الکراده» بغداد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت اسلامی نُجَباء همزمان با دوازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت فلسطین بر صهیونیست‌ها در جنگ ۲۲ روزه غزه، طی مراسمی از وب‌سایت عبری خود (نخستین وب‌سایت رسمی محور مقاومت به زبان عبری) رونمایی می‌کند.

این مراسم ساعت ۱۴ به‌وقت عراق با حضور مهندس نصر الشَمَّری؛ معاون دبیرکل و سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء؛ احمد عقل، سفیر فلسطین در عراق و یوسف الکلابی، نماینده پارلمان عراق برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: صفحه سخنگوی جنبش نجباء در توئیتر از دسترس خارج شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مقاومت اسلامی غزه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مقاومت اسلامی غزه مقاومت اسلامی وب سایت ن ج باء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید السنوار از میدان های جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  یورونیوز اذعان کرد یحیی سنوار از رهبران حماس روی زمین، و نه در تونل ها با رزماندگان مقاومت دیدار کرد

 

بازدید السنوار از میدان های جنگ

شبکه اروپایی یورونیوز به نقل از منبعی در جنبش حماس اعلام کرد: سنوار اخیرا از مناطقی که شاهد درگیری بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی بود، بازدید و وضع نیروها را بررسی کرده است. پیشتر هم یک منبع در جنبش حماس در مصاحبه با پایگاه العربی الجدید اعلام کرده بود: «یحیی سنوار در میدان، جنبش حماس را فرماندهی می کند.» به گفته این عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، یحیی سنوار همچنین رهبران این جنبش در خارج را از وضع مقاومت در نوار غزه آگاه کرد و در این گفتگوها آمار و گزارش های دقیق میدانی ارائه کرد که نشان دهنده قدرت مقاومت، صلابت و توان آن برای مقابله با نظامیان صهیونیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز
  • (ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد