Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سرور بختی پس از این بازدید در گفتگو با خبرنگار فولاد اظهار داشت:

موسسه فرهنگی اکو از ده کشور پهناور منطقه با جمعیتی بالغ بر ۴۵۰ میلیون نفر تشکیل شده است و یکی از مهمترین فعالیت‌های این موسسه همکاری فرهنگی و ایجاد نمودن فضای دوستی و صلح و برگزاری مراسم فرهنگی است. رئیس موسسه فرهنگی اکو در ادامه از عقد تفاهم همکاری با باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در روز جمعه ۲۶ دیماه خبر داد و گفت: در آینده نزدیک قصد داریم سلسله رویداد‌های فرهنگی و ورزشی را در مقیاس کشور‌های عضو اکو برگزار نمائیم و در این راستا تصمیم گرفتیم با توجه به دعوت به عمل آمده بازدیدی از شرکت فولاد مبارکه به عنوان حامی اصلی این باشگاه داشته باشیم و از نزدیک با فعالیت‌های این شرکت آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرور بختی ضمن اظهار شگفتی از حجم تولید و استفاده از تکنولوژی‌های مختلف در شرکت فولاد مبارکه گفت: ما تا پیش از این نام فولاد مبارکه را زیاد شنیده بودیم، اما واقعا شنیدن و توصیف مسائل هیچ وقت جای دیدن و مشاهده از نزدیک را نمی‌گیرد و بنده اکنون با بازدید از خطوط تولید به جرات می‌توانم بگویم شرکت‌های مشابه فولاد مبارکه در کل منطقه اکو انگشت شمار هستند و امروز از بازدید فرایند تولید در این شرکت هیجان زده شدم. رئیس موسسه فرهنگی بین المللی اکو در ادامه گفت: با توجه به اهداف موسسه اکو قطعا توسعه همکاری‌های اقتصادی نیز در قالب همکاری و آشنایی مردم کشور‌ها تقویت خواهد شد. سرور بختی رئیس مؤسسه فرهنگی اکو در دیدار قبلی خود با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان نیز ضمن تأکید بر جایگاه ورزش به‌عنوان یکی از ابزار‌های مهم نزدیکی بین ملت‌های منطقه اکو ابراز امیدواری کرده بود:" باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بتواند به‌عنوان مرکزی برای برگزاری مسابقات مشترک در جهت ترویج «دیپلماسی ورزشی» میان کشور‌های عضو اکو نقش‌آفرینی کند".

خاطر نشان می‌شود مؤسسۀ فرهنگی اکو یک نهاد بین‌المللی است که با هدف تحکیم قرابت‌های فرهنگی، هنری، پژوهشی و ادبی میان کشور‌های عضو با دیگر کشور‌ها تأسیس شده است. اکو در دوره جدید فعالیت خود به ریاست سرور بختی، پیشبرد اهداف دیپلماسی عمومی خود را برای نزدیک‌تر شدن ملت‌های منطقه اکو با استفاده از ابزار‌هایی نظیر گردشگری فرهنگی و دیپلماسی ورزشی در دستور کار خود قرار داده است. در حال حاضر پیمان اکو با عضویت ۱۰ کشور شامل جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، آذربایجان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان، و پاکستان یکی از قدیمی‌ترین پیمان‌های منطقه‌ای است که در سه حوزه اقتصادی، فرهنگی و علمی فعالیت می‌کند.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان حمیدرضا عظیمیان فولاد مبارکه فرهنگی اکو منطقه اکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز

نیروگاه سیکل ترکیبی صبا دهلران با انتقال گاز به خط لوله ایستگاه میترینگ در نقطه صفر مرزی آماده تولید برق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، ابوالفضل ظهیری، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز در این باره گفت: در پی احداث نیروگاه صبا دهلران با هدف تأمین برق ان‌جی‌ال چشمه‌خوش، خط لوله نیروگاه سیکل ترکیبی از سوی مرکز بهره‌برداری خطوط لوله اندیمشک بهره‌برداری شد.

وی افزود: پس از گرفتن مجوزهای لازم، صدور پروانه ویژه، PSSR و هماهنگی‌های لازم با رعایت دستورعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، عملیات تخلیه هوا در ۲۴ فروردین‌ماه آغاز شد و پس از فشارافزایی خط لوله، با موفقیت پایان یافت.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز تصریح کرد: نیروگاه ۲۰۰ مگاواتی صبا دهلران در استان ایلام، منطقه دشت عباس واقع شده است که با هدف تأمین روزانه یکصد مگاوات برق شبکه سراسری در مراحل پیش‌راه‌اندازی بوده و تا پایان فروردین‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ظهیری بیان کرد: انجام عملیات راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی صبا دهلران سبب تولید و افزایش حجم برق شبکه در سطح منطقه و راه‌اندازی واحد ان‌جی‌ال چشمه‌خوش شده است.

وی یادآور شد: این خط لوله انتقال گاز با ظرفیت یکصد هزارمتر مکعب در ساعت منشعب از خط ۲۰ اینچ انتقال گاز دهلران است.

دیگر خبرها

  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری