Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از قطع آب شهر الحسکه به دست نیروهای اشغالگر ترکیه خبر داد.

این در حالی است که پیش‌تر نیز نیروهای ترکیه ایستگاه پمپاژ آب «علوک» واقع در ریف «رأس العین» را از کار انداخته بودند و مانع از ورود تکنسین‌ها و کارگران به این ایستگاه شده بودند.

شهر الحسکه مرکز استانی به همین نام در شمال سوریه است و بیش از دو میلیون نفر جمعیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ماه گذشته هزاران نفر از اهالی استان الحسکه با برپایی تجمعاتی به تداوم جرایم ترکیه در خاک سوریه و سکوت جامعه بین المللی در قبال آن اعتراض کردند.

کد خبر 5124198 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه نظامیان ترکیه استان الحسکه آب آشامیدنی ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی فلسطین جو بایدن سوریه ایران کنگره آمریکا استیضاح ترامپ روسیه حشد شعبی افغانستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، علی جان صادق پور افزود::همزمان با اجرای طرح‌های تأمین آب، تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب در زمینه مدیریت مصرف آب هم الزامی و مکمل فعالیت‌هاست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس ادامه داد: کاهش بارندگی‌های سالانه و پراکنش نامناسب بارش‌ها در بیشتر شهر‌ها و روستا‌های استان موجب شد تا دوران پرکاری در حوزه تأمین آب سپری شود.
صادق پور اظهار داشت: تنش آبی در ۴۸شهر و۶۱۹ روستای استان در آستانه تابستان گذشته از مهمترین چالش‌های شرکت آبفا استان در سال ۱۴۰۲ بود.
صادق‌پور افزود: با توجه به رویکرد وزارت نیرو در دولت سیزدهم مبنی بر تسریع در محرومیت‌زدایی ورفع تنش آبی در مناطق محروم، اقدامات بی‌سابقه‌ای در سال گذشته در استان صورت گرفت که حفر، تجهیز، کف‌شکنی و مهندسی مجدد ۲۴۰ حلقه چاه آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان از این اقدامات به شمار می‌رود.
مدیر عامل شرکت آبفا فارس اعلام کرد: در سال گذشته حفر، تجهیز، کف‌شکنی و مهندسی مجدد ۲۴۰حلقه چاه آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان انجام شد.

دیگر خبرها

  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی