Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ امیدوار بود با یک برد در آنفیلد، اختلاف تیمش با مدافع عنوان قهرمانی را به 6 امتیاز برساند. 

اوله گونار سولسشر از نتیجه و تا حدی از عملکرد منچستریونایتد در نبرد با لیورپول راضی نیست. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، تساوی بدون گل دو رقیب سنتی باعث شد تا اختلاف آن ها در صدر جدول رده بندی لیگ برتر دست نخورده باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:

این نتیجه فقط در صورتی خوب خواهد بود که در بازی بعدی به پیروزی برسیم. با توجه به موقعیت هایی که داشتیم، این یک فرصت از دست رفته است اما باید در نظر داشت که مقابل تیم خوبی قرار گرفته بودیم. من ناراحت هستم ولی اگر در بازی بعدی برنده شویم، یک امتیاز بد نخواهد بود. احساس می کنم به تدریج بهتر شدیم و در دقایق پایانی قوی تر ظاهر شدیم. دو موقعیت خیلی خوب ساختیم که با مهارهایی عالی از سوی دروازه بان همراه شد. در نیمه اول اصلا شروع خوبی نداشتیم. اصلا خبری از خونسردی یا آرامش نبود. 

اعضای این تیم به سختی برای هم زحمت می کشند. ما پیشرفت کردیم و بهتر شده ایم. فقط بابت نتیجه ناراحت نیستیم، بلکه همچنین به خاطر قسمتی از عملکرد تیم. می دانم که بچه ها می توانند بهتر بازی کنند. ما می توانیم بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم، در حالی که امروز اغلب باید به دفاع می پرداختیم. باید به حریف هم آفرین گفت که دو هافبک در خط دفاعی شان بازی کردند و اینقدر خوب ظاهر شدند که همین کیفیت شان را نشان می دهد. 

به نظر من پل (پوگبا) امروز فوق العاده بود. می دانستیم که برای کمک کردن به مهار (اندی) رابرتسون باید در فاز دفاعی هم پر تلاش باشد. به نظرم عالی بود و لایق این بود که با آن ضربه به گل برسد.  

اخبار داغ 

مشکلی پیش نیاید، مهدی ترابی تا آخر هفته پرسپولیسی می شود استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس لیونل مسی در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو حضور خواهد داشت سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (۲ گل) به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها ۸ دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم این دیدار تیم ملی کویت تلاش کرد باز تر بازی کند و توپ‌های بیشتری را به یک سوم میانی ایران برساند.

در سوی مقابل هم شاگردان وحید شمسایی همچنان تیم برتر میدان بودند و در دقیقه ۳۳ سعید احمد عباسی موفق شد از روی نقطه پنالتی چهارمین گل را هم به ثمر برساند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

صعود افغانستان به یک چهارم نهایی

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان برگزار شد تیم‌های افغانستان و بحرین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085810

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است