Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تارنمای اتحادیه اروپا، پیتر استانو یادآورشد: اتحادیه به طور پیوسته از تل‌آویو خواسته تا به شهرک‌سازی در این منطقه پایان دهد و پایگاه‌هایی را که از مارس ۲۰۰۱ بنا کرده برچیند. این اقدامات به گفته او دورنمای رسیدن به راه حل تشکیل دو کشور (اسرائیل و فلسطین) را تضعیف می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سخنگوی جوسپ رول تصریح کرد که موضع اتحادیه همواره مبنی بر این بوده که شهرک‌سازی در کرانه باختری خلاف قوانین بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر همین اساس فعالیت‌های رژیم صهیونیستی در این مطنقه را غیر سازنده توصیف کرد و از سران این رژیم خواست تا از تصمیم خود برگشته و در مسیر اعتماد سازی در راستای از سرگیری مذاکرات معنادار با فلسطین گام بردارند.

در هفته‌های اخیر رژیم صهیونیستی برنامه‌های ساخت و ساز صدها واحد مسکونی را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین  پیش از این که بایدن رسماً روی کار آید، تصویب کرده است.

رژیم اشغالگر قدس در هفته‌های اخیر که حامی اصلی اقدام های غیرقانوی آنها «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکست خورد، تحرکات خود در تخریب منازل فلسطینیان و دستگیری جوانان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری را شدت بخشیده‌اند.

وزارت خارجه فلسطین نیز چند روز پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در واپسین روزهای ریاست جمهوری ترامپ اقدام های  خود را برای گسترش شهرک‌سازی‌ها افزایش داده است.

احداث واحدهای جدید شهرک‌سازی نقض آشکار قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد است. این قطعنامه که ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ (۳دی ۹۵) با رای مثبت ۱۴ عضو و تنها رای ممتنع آمریکا به تصویب رسید، ضمن غیر قانونی خواندن شهرک‌سازی در خاک فلسطین، از رژیم صهیونیستی می‌خواهد که عملیات شهرک‌سازی را متوقف کند.

پربیننده ترین هشدار ایران به آمریکا بزرگترین نیروی نظامی متعلق به کدام کشورها است؟/ ایران، هشتمین ارتش بزرگ جهان برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته واکنش سازمان انرژی اتمی به بیانیه سه کشور اروپایی آرمین لاشت، جانشین آنگلا مرکل شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه اروپا رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند

رسانه‌های عبری خبر دادند چند فرد مرتبط با مقاومت به سمت اتوبوس و ۲ خودرو حامل شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی شهرک «العوجا» در اریحا تیراندازی کردند.

این حمله منجر به مجروح شدن سه صهیونیست شده که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

جزئیات بیشتری از این عملیات گزارش نشده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888858

دیگر خبرها

  • افغانستان شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • طالبان شهرک سازی های جدید اسرائیل را محکوم کرد
  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل