Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@19:18:19 GMT

توقف یونایتد مقابل لیورپول + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۵۴۵

توقف یونایتد مقابل لیورپول + فیلم

به گزارش پارسینه؛ دیدار تیم های بالانشین یونایتد و لیورپول برنده نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند تا امتیازات تقسیم شود. لیورپول برای سومین بازی پیاپی است که با تساوی بدون گل کارش را تمام می کند:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیورپول فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!

به گزارش ورزش سه، اورتون را به جرات می‌توانیم جزو بدشانس ترین تیم های این فصل فوتبال اروپا بنامیم. تیمی که در نقل و انتقالات تابستانی اقدام به خرید چند مهره قابل توجه کرد تا پس از سال ها دوباره نتایج خوبی کسب کند و همانند سال های نه چندان دور کابوس مدعیان قهرمانی شود.

اوضاع برای این تیم بد پيش نمی‌رفت اما به یکباره خبر کسر ۱۰ امتیاز از تافی ها منجر به سقوط چند رتبه ای این تیم در جدول و البته تضعیف روحیه شدید عوامل تیم شد تا اورتونی که از دیدگاه خیلی ها شانس کسب سهمیه اروپایی را داشت، یک شبه به رتبه های انتهایی جدول سقوط کند و کام تافی ها دوباره تلخ شود.

نتایج خوب اورتون بعد از کسر امتیاز ۱۸۰ درجه تغیر کرد و این تیم حتی به رتبه نوزدهم هم رسید اما چند پیروزی در اواخر نیم فصل آبی ها را موقتا از کابوس سقوط نجات داد. هرچند ۴ امتیاز از ۱۰ امتیاز کسر شده به این تیم برگشت اما دیگر بازیکنان روحیه سابق برای کسب موفقیت در فصل جاری را نداشتند و با کم شدن دوباره ۲ امتیاز بار دیگر شاگردان دایچ خود را در رتبه های انتهایی جدول دیدند.

اتفاقی که با شکست عجیب و ۶ گله مقابل چلسی همراه شد و هواداران این تیم را به لبه پرتگاه سقوط هدایت می‌کرد. تافی ها پیش‌از دربی مرسی ساید موفق به شکست ناتینگهام فارست هجدهمی جدولی شدند تا آشیانه امنی را پیش از نبرد حیثیتی مقابل لیورپول بدست آورند.

در حالی که تا پیش از بازی هم شاید خوش بین ترین هوادار اورتون انتطار چنین نتیجه ای را نداشت اما این تیم خستگی یک فصل را با کسب یک پیروزی شیرین و بزرگ برابر لیورپول ازتن هواداران به در کرد و پس از مدت ها شادی را به آبی دوست های بندرلیورپول هدیه کرد تا حالا آن ها بعد از مدت ها مقابل چشم لیورپولی ها به جشن و پایکوبی بپردازند.

پیروزی ای که می‌تواند آغازی رویایی برای دوباره برخواستن تیم قدیمی و ریشه دار اورتون باشد و پس از سال ها این تیم دوست داشتنی به جایگاه واقعی خود بازگردد.

ارزش کار شاین دایچ و تیمش زمانی بیشتر می‌شود که آن ها موفق به شکستن طلسم ۱۴ ساله نبردن لیورپول در گودیسون پارک شوند.

این تیم حالا با اختلاف هشت امتیازی با منطقه سقوط، حاشیه امنی در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت های لیگ جزیره برای خود  ایجاد کرد و برای فصل پیش رو برنامه ریزی می‌کند.

دیگر خبرها

  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!