Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری فاطمی با حضور آحاد مختلف مردم در نقاط مختلف شهر برگزار شد.

سوگواران فاطمی با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع نذورات و اطعام فاطمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام به پذیرایی از عزاداران آن حضرت کردند.

در برخی از خانه‌ها نیز با سیاه‌پوش کردن منزل با عنوان «این خانه، عزادار مادرم فاطمه زهرا(س) است» در سوگ حضرت نشستند و با پای دل‌ راهی صحن و سرای مزار مادر دو عالم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری منبرهای سیار و روضه‌خوانی در کوچه‌ پس کوچه‌ها نیز شور فاطمی در شهر برپا کرده و هر کوچه را به یک حسینیه‌ای با عطر روضه‌های فاطمی تبدیل کرده است.

همچنین هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مزار شهدای گمنام بوستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان قدس با حضور جمعی از علما و روحانیت عطرافشانی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرقدس شهادت حضرت فاطمه زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخشدار بخش کرچمبوی بویین میاندشت در آغاز ساخت این خانه عالم گفت:خانه عالم روستای کرچ در زمینی به مساحت ۱۲۶وزیربنای ۸۵ تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
حسن بهارلو افزود:زمین بنا را بنیاد مسکن رایگان واگذار کرده وبرای ساخت آن ۱۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در مرحله نخست ۳میلیارد ریال آن تامین شده است.
روستای کرچ در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان و ۲۰ کیلومتری شمال غرب بویین میاندشت ودر بخش کرچمبوی شمالی واقع شده است وبیش از ۳۶۰ نفر جمعیت دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود