Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال، امروز ۹ دیدار برگزار می‌شود و ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

حساس‌ترین بازی این هفته که می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند، دیدار تیم‌های هوادار و ملوان بندرانزلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان که با ۱۵ امتیاز در رده ششم حضور دارد با پیروزی  در این دیدار  خانگی می‌تواند صعودی چند پله‌ای در جدول داشته باشد. شاگردان مازیار زارع هفته گذشته در شیراز مغلوب فجر شهید سپاسی این شهر شدند و این هفته میزبان هوادار هستند که با ۱۷ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده مس کرمانِ صدرنشین به شمار می‌رود.

دیگر دیدار حساس این هفته نیز میان شهرداری آستارا و پارس جنوبی جم برگزار خواهد شد. جمی‌ها که  چند هفته صدر جدول را در اختیار داشتند، در بازی‌های اخیر نتوانستند روند خوبشان را ادامه دهند و متحمل ۳ شکست پیاپی شدند. در طرف دیگر شهرداری آستارا در نخستین فصل حضورش در لیگ آزادگان عملکرد قابل قبولی داشته و با ۱۵ امتیاز در رده پنجم ایستاده است. شاگردان پایان رافت با پیروزی در این بازی خارج از خانه می‌توانند به شرایط خود سر و سامان دهند و خیز بلندی برای صدرنشینی در هفته‌های بعدی بردارند.

مس کرمان صدرنشین هم برای حفظ جایگاه خود استقلال ملاثانی را در پیش دارد و هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی در خوزستان می‌تواند صدرنشینی را از نارنجی پوشان بگیرد. استقلال ملاثانی در فصل جاری نتایج متوسطی گرفته و با ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

استقلال خوزستانِ رده سومی برای بازگشت به صدر جدول امروز به مصاف خیبر خرم آبادی می‌رود که در ۵ هفته اخیر ۹ امتیاز گرفته و متحمل شکستی نشده است. باید دید شاگردان خلیفه اصل با تحمیل نخستین شکست به تیم تحت هدایت ویسی و لغزش تیم‌های هوادار و مس کرمان می‌توانند بار دیگر رده نخست را از آن خود کنند یا روز‌های خوب خیبر با ویسی ادامه پیدا خواهد کرد. تقابل ویسی با تیم سابقش که با آن موفق شده بود جام قهرمانی لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند، از حساسیت‌های این دیدار است.

بیشتر بخوانید:

عنایتی: تنش از نیمکت تیم‌ها آغاز می‌شود/ ۶، ۷ امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست داده ایم

فجر شهید سپاسی شیراز نیز که با ۱۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد، این هفته تیم قعر جدولی چوکا تالش را مقابل خود می‌بیند. چوکا که در ابتدای حضور لطیفی نتایج نسبتا خوبی گرفته بود، اکنون شرایط بسیار بدی دارد و از ۵ بازی اخیر خود تنها ۲ امتیاز کسب کرده است. دیدار ۲ تیم در تالش برگزار خواهد شد و عقاب‌ها امیدوارند با پیروزی برابر حریف مدعی خود بحرانی که گریبان گیرشان شده را پشت سر بگذارند.

برنامه بازی‌های هفته دهم لیگ آزادگان

پارس جنوبی جم - شهرداری آستارا ۱۴:۰۰ استقلال ملاثانی - مس کرمان ۱۴:۰۰ قشقایی شیراز - نود ارومیه ۱۴:۰۰ بادران تهران - خوشه طلایی ساوه ۱۴:۰۰ خیبر خرم‌آباد - استقلال خوزستان ۱۴:۰۰ ملوان - هوادار ۱۴:۰۰ آرمان گهر - شاهین شهرداری‌بوشهر ۱۴:۰۰ چوکا تالش - فجر سپاسی ۱۴:۰۰ رایکا بابل - گل ریحان البرز ۱۴:۰۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ آزادگان باشگاه استقلال خوزستان امتیاز در رده مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر

به گزارش قدس آنلاین، لیگ ستارگان قطر که با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود به آخرین روزهای خود رسیده و تنها دو هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده است.

در حال حاضر ۲۰ هفته از این رقابت‌ها سپری شده و تیم فوتبال «السد» با کسب ۴۶ امتیاز صدرنشین این مسابقات است. «الریان» و «الغرافه» با ۴۱ امتیاز دوم و سوم هستند و «الوکره» هم با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

هفته بیست و یکم این مسابقات روز پنجم اردیبهشت برگزار خواهد و السد در صورتی که بتواند در دیدار خارج از خانه برابر «شمال» موفق به کسب پیروزی شود و یا تیم‌های الریان و الوکره در دیدار برابر رقبای خود امتیاز از دست بدهند قهرمانی السد مسجل خواهد شد.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. در صورتی که السد بتواند در لیگ قطر به قهرمانی برسد این مدافع ۲۰ ساله در نخستین تجربه خود به عنوان لژیونر خواهد توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۸ بازی برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل هم شده است. او در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هم حضور موفقی داشت و در چهار دیدار برای تیمش به میدان رفت.

حزباوی تنها در دو بازی در ترکیب السد حضور نداشت که یک بار در هفته نخست لیگ و یک بار هم در هفته دوازدهم که به دلیل دریافت کارت زرد محروم بود. او مجموعاً ۱۳۱۳ دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته است.

السد در خط حمله هم عملکرد درخشانی داشته است و به لطف حضور اکرم عفیف توانسته است ۶۱ گل به ثمر برساند که از این حیث هم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته است. اکرم عفیف با ثبت ۲۵ گل و ۹ پاس گل روی بیش از نیمی از گل‌های این تیم تأثیر مستقیم داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر