Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد عملکرد آبی پوشان در دربی گفت: استقلال از نظر امتیازی شرایط خوبی داشت و در صدر جدول قرار گرفته بود. آنها گل زودهنگامی را به ثمر رساندند و همه انتظار داشتند این گل زنی تداوم پیدا کند اما به یک باره روند بازی عوض شد و پرسپولیس که بازی را واگذار کرده بود با تمام قدرت هجوم آورد تا بتواند به گل تساوی دست پیدا کند اما در نیمه اول توفیقی به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همدانی تصریح کرد: نیمه دوم استقلال کاملاً تمرکزش را از دست داد و اشتباهات فاحش خط دفاعی سبب شد تا قرمزپوشان به دو گل دست پیدا کنند. ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد و فکری باید هرچه زودتر آن را برطرف کند. در هفته‌های اخیر بارها اهالی فوتبال بر این موضوع تأکید داشتند و امیدوارم کادر فنی استقلال تدبیری برای این موضوع بیندیشد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: پرسپولیس که خود را برنده این دیدار می‌دانست در ۱۵ دقیقه پایانی نتوانست در مقابل فشار و حملات استقلال دوام بیاورد و دیدیم در ثانیه‌های آخر بازی قائدی توانست روی خلاقیت‌های فردی اش، گل تساوی را وارد دروازه سرخ پوشان کند تا دو تیم تنها به یک امتیاز از این دیدار برسند.

وی در مورد ترک تهران توسط میلیچ که حاشیه‌هایی را برای باشگاه بوجود آورده است گفت: میلیچ یک بازیکن حرفه‌ای است اما باید آستانه تحملش بیشتر می‌بود. اما اینکه چطور می‌تواند به راحتی به پاسپورتش آن هم در باشگاه دسترسی پیدا کند و به راحتی ایران را ترک کند، باید مسئولان استقلال پاسخگو باشند. درست است که این بازیکن کمی با فکری مشکل داشت اما این مسئله باعث نمی‌شود تا بتواند بدون هیچ مشکلی پاسپورت خود را از باشگاه تحویل گرفته و راهی کشورش شود.

هافبک سابق استقلال در پایان و در خصوص دیدار دوشنبه استقلال برابر تراکتور که در تبریز برگزار می‌شود، اظهار داشت: تراکتور با مسعود شجاعی نتایج خوبی گرفته و خود را به بالای جدول رسانده است. استقلال به دنبال این است تا بتواند با پیروزی در این بازی دوباره به صدر جدول بازگردد اما بعید می دانم تراکتور بخواهد بازنده این دیدار باشد. جدال استقلال و تراکتور همیشه جذاب بوده و انتظار می‌رود در این دیدار هم این جذابیت ادامه پیدا کند و استقلال بتواند با آمادگی خط دفاعی اش که دیگر اشتباهات دربی را تکرار نکنند به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کند.

کد خبر 5122192

منبع: مهر

کلیدواژه: ستار همدانی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا مهدی قائدی مسعود شجاعی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو لیگ برتر تکواندو یحیی گل محمدی مهدی طارمی فوتسال لیگ برتر بسکتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان علیرضا بیرانوند لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس فرمول سازمان لیگ برای تعیین قهرمان لیگ برتر، بعد از تساوی تیم‌ها در امتیازات، بازی رودررو محاسبه خواهد شد و بعد از آن تفاضل گل تیم برتر را مشخص خواهد کرد. اگر تفاضل گل تیم‌ها هم با یکدیگر برابر باشد، گل‌های زده ملاک خواهد بود و رتبه تیم‌ها را مشخص می‌کند. با این حال اگر دو تیم در همه این آیتم‌ها برابر باشند، یک بازی مستقیم در زمین بی طرف مشخص خواهد کدام تیم در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت. استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. همچنین تفاضل گل آبی‌ها هم نسبت به رقیب سنتی بهتر است و استقلال دو گل در این آیتم جلوتر است.

در تعداد گل‌های زده هم استقلال یک گل بیشتر از پرسپولیس زده و در مجموع شرایط بهتری برای قهرمانی نسبت به پرسپولیس دارد. با این حال هنوز ۷ بازی تا پایان فصل مانده و احتمال دارد در یک اتفاق نادر و عجیب دو تیم در همه زمینه‌ها برابر شوند. اتفاقی که برای فوتبال ایران فوق العاده خواهد بود و شاهد یک دربی جذاب در پایان فصل خواهیم بود. اتفاقی که تا به حال در فوتبال ایران سابقه نداشته، ولی در صورت وقوع یک روز تاریخی و پرهیجان را در تاریخ فوتبالمان شاهد خواهیم بود.

پرسپولیس و استقلال دو بار در این فصل به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید. با توجه به حذف استقلال از جام حذفی امکان تقابل دو تیم در این رقابت‌ها وجود ندارد. با این وجود در صورت تساوی دو تیم در همه آیتم‌ها، فینال لیگ را بین پرسپولیس و استقلال شاهد خواهیم بود و دربی سوم فصل از راه خواهد رسید. احتمال وقوع این اتفاق تاریخی و خاص بسیار کم است، ولی اگر چنین حالتی به وجود بیاید، قطعا مهم‌ترین و حساس‌تری دربی تاریخ را شاهد خواهیم بود.

تا به حال سابقه نداشته که دربی برنده لیگ را تعیین کند و بازی فینال تا به حال در لیگ بین پرسپولیس و استقلال برگزار نشده است. دو تیم چند بار در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند که آخرین آن فصل قبل بود که پرسپولیس با شکست استقلال موفق شد به جام قهرمانی برسد. با این حال تا حالا در لیگ برتر چنین شرایطی را دو تیم تجربه نکردند و اگر در این فصل چنین اتفاقی بیفتد و دو تیم در همه آیتم‌ها برابر شوند، حساس‌ترین دربی تمام تاریخ را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟