Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک شیلیایی نراتزوری باز هم سوژه رسانه ها شد. 

آرتورو ویدال قبل از آغاز بازی اینتر - یوونتوس در توییتر سر و صدا کرد. 

به گزارش طرفداری، ماجرا از این قرار است که در جریان خوش و بش بازیکنان قبل از آغاز مسابقه، ویدال به لوگوی یوونتوس بر روی لباس جورجو کیه لینی بوسه زد. در حالی که برخی رسانه ها از جمله ESPN مدعی بودند این اتفاق به صورت تصادفی رخ داده است، عده دیگری آن را به تعصب ویدال بر روی یوونتوس و ارادت او به این باشگاه نسبت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در دقیقه 12 بازی هرگونه حرف و حدیثی پایان یافت چرا که ویدال با باز کردن دروازه تیم سابقش نشان داد که به مدت 90 دقیقه تمامی تعصباتش را کنار خواهد گذاشت و به طور حرفه ای رفتار خواهد کرد. 

گفتنی است که بازی اینتر - یوونتوس تا زمان نگارش این مطلب تا دقیقه 70 به سود نراتزوری است.

بوسه آرتورو ویدال بر لوگوی یوونتوس

اخبار داغ 

مشکلی پیش نیاید، مهدی ترابی تا آخر هفته پرسپولیسی می شود استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس لیونل مسی در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو حضور خواهد داشت سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 17 در جریان بازیهای دوستانه فیفا دی، تیم‌های فوتبال برزیل و اسپانیا با هم به رقابت پرداختند و در نهایت به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند. رودری در دقیقه 13 و 87 و دنی اولمو در دقیقه 36 برای اسپانیا گلزنی کردند و رودریگو در دقیقه 40، اندریک در دقیقه 50 و لوکاس پاکتا در دقیقه 97 برای برزیل گلزنی کردند. خلاصه بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس
  • رونمایی از شعار و لوگوی روز جهانی تنوع زیستی سال ۲۰۲۴
  • خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3
  • فرانچسکو آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شد