Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@12:06:30 GMT

پایان اختلاف شخصی با قتل!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۷۷۷

پایان اختلاف شخصی با قتل!

به گزارش رکنا، نوزدهم دی ماه امسال، به دنبال وقوع نزاع و درگیری بین چند نفر در شهر جیرفت، پلیس در صحنه حاضر شد و دریافت جوان ۲۰ ساله ای به دنبال نزاع و درگیری، بر اثر ضربه چاقو به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است، اما تلاش کادر درمانی بی نتیجه مانده و او جان سپرده است.

ماموران در ادامه با بررسی های میدانی، بلافاصله جوان ۳۱ ساله مظنون به قتل را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا درگیری اخبار حوادث جرم قتل هولناک اختلاف متهم به قتل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرد قتل خودکشی کرونا تجاوز جنسی تجاوز عکس فیلم تجاوز گروهی زن شوهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سوت پایان دیدار پارس جنوبی جم و چادرملو اردکان که با نتیجه دو بر یک به سود چادرملو خاتمه یافت، اتفاقات عجیبی را در کنار زمین ورزشگاه تختی جم شاهد بودیم.

بلافاصله بعد از سوت پایان مربی دروازه‌بان‌های تیم پارس جنوبی به سمت نیمکت چادرملو حمله می‌کند و یکی از اعضای کادرفنی نماینده اردکان را مورد ضرب و شتم قرار می‌‌دهد. همچنین در ادامه با ورود سایر نیمکت‌نشینان دو تیم یکی دیگر از اعضای کادرفنی پارس جنوبی در این درگیری ورود می‌کند و یک درگیری شدیدتر رخ می‌دهد.

بعد از چند دقیقه هیاهو و ادامه یافتن ضرب و شتم کادرفنی دو تیم در نهایت با وساطت بزرگ‌تر و نیروهای یگان ویژه این ماجرا ختم به خیر شده اما تصاویری که به دست ما رسیده صحنه‌های زشتی را به تصویر می‌کشد.

امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی نیز در پایان بازی در خصوص این درگیری صحبت کرده و گفته بود: «ورزشگاه خیلی ساکت است و صداها می‌آیند. فضای لیگ یک همینطور است. شما هرچقدر کنترل کنی، شرایط همین است. ما همیشه سعی کردیم خودمان را کنترل کنیم. عصبانیت من در ابتدای بازی هم برای این بود که واقعا یک ذهنیتی وجود دارد که داوری جهت‌دار باشد. با تمام احترامی که برای داور بازی قائلم و خوب هم قضاوت کرد، اما در شروع بازی یک خطای خیلی ساده را برای آنها گرفت و هیچ دلیلی برای خطا نگرفتن نبود، چون بازیکن ما روی توپ و فضا مسلط بود و برخورد هم به وجود آمد.»

عکاس: مصطفی هاشمی

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • درگیری جاده جابان یک نزاع خانوادگی بوده است