Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@21:24:49 GMT

سرخابی‌ها در دیدار پسادربی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۷۸۳

سرخابی‌ها در دیدار پسادربی

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز با برگزاری 2 دیدار به پایان می‌رسد که بازی‌های این هفته جمعه با 3 دیدار ادامه پیدا کرد که طی آن سپاهان 2-1 پیکان را برد، سایپا 2-1 ذوب‌آهن را شکست داد و دیدار آلومینیوم و گل‌گهر با تساوی بدون گل به پایان رسید. ضمن اینکه در یک دیدار معوقه هفته نهم، دیدار نساجی و ماشین‌سازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال باخت فینال را جبران می‌کند؟


در اولین بازی امروز، تراکتور از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان استقلال است. دیداری بین 2 تیم پرطرفدار فوتبال ایران که همواره جذابیت‌های زیادی دارد و علاقه‌مندان به فوتبال ایران با اشتیاق فراوان به‌ دنبال تماشای آن هستند. سرخپوشان تبریزی در شرایطی به میدان می‌روند که در آخرین بازی شان در فولادشهر برابر ذوب‌آهن به پیروزی 2-1 رسیدند و یاران مسعود شجاعی که با 16 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده‌اند، به دنبال این هستند تا با کسب 3 امتیاز این بازی خانگی شرایط بهتری در بالای جدول برای خود دست‌ و‌پا کنند. این در حالی است که آبی‌پوشان پایتخت هم چنین هدفی را دنبال می‌کنند. شاگردان محمود فکری بعد از تساوی 2-2 در دربی پایتخت، 19 امتیازی شدند تا در رده دوم جدول قرار بگیرند و حالا می‌خواهند با برد برابر تراکتور دوباره به صدر جدول بازگردند و این شرایط باعث شده تا تقابل 2 تیم اهمیت بیشتری پیدا کند. شجاعی اگرچه 5 بازی است به صورت موقت هدایت تراکتور را برعهده دارد اما هنوز قید بازی کردن را نزده و در 2 بازی اخیر تیمش بازی کرده و احتمال دارد مقابل استقلال هم خود را در ترکیب اصلی قرار دهد؛ در این میان، باید دید اشکان دژاگه که پس از رفع مصدومیت به تمرینات تراکتور بازگشته در ترکیب این تیم قرار می‌گیرد یا نه اما احسان حاج‌صفی دیگر بازیکنی است که تبریزی‌ها روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و محمد عباس‌زاده هم که با 5 گل زده بهترین گلزن تراکتور است؛ در مقابل، استقلال در این مسابقه هرویه میلیچ که از ایران رفته، فرشید باقری که در اختیار باشگاه گذاشته شده، آرش رضاوند، سیداحمد موسوی و سبحان خاقانی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ولی مهدی قائدی و امیر ارسلان مطهری که در دربی 94 گلزنی کردند مهره‌های اصلی فکری برای گلزنی هستند و در این میان باید دید شیخ دیاباته چطور کار خواهد کرد؛ در این بازی، تقابل محمدرشید مظاهری با تیم سابقش هم بسیار جالب توجه خواهد بود و باید دید با حضور این ستاره‌ها چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. آخرین بازی این دو تیم، دیدارشان در فینال جام حذفی فصل گذشته بود که تراکتور 3-2 به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد و از این نظر این مسابقه برای آبی‌ها جنبه انتقامی هم دارد.
پرسپولیس با برد آشتی می‌کند؟
در آخرین بازی هفته یازدهم، پرسپولیس از ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای فولاد است. سرخپوشان پایتخت در شرایطی این دیدار را برگزار می‌کنند که بعد از تساوی در دربی که چهارمین مساوی پیاپی‌شان بود، وارد حاشیه شدند، چرا که یحیی گل‌محمدی علیه مهدی رسول‌پناه صحبت کرد و به نوعی اولتیماتوم داد که رئیس هیأت مدیره پرسپولیس از این تیم جدا شود ،ولی این اتفاق نیفتاد و سرمربی قرمزها که روز بعد از دربی در تمرین تیمش شرکت نکرد و تمرین روز بعدش را هم تعطیل اعلام کرد، بالاخره از مواضع خود عقب‌نشینی کرد و با بیان اینکه نمی‌خواسته در کار وزیر ورزش دخالت کند، به سر کار خود بازگشت. حالا شاگردان گل‌محمدی با 3 بازی کمتر و با 12 امتیاز در رده دهم قرار دارند، می‌خواهند هم تنها تیم بدون شکست لیگ برتر بمانند و هم با کسب 3 امتیاز بازی با فولاد با برد آشتی کنند. در مقابل، شاگردان جواد نکونام هم 2 مساوی پیاپی داشته‌اند که آخرین آن تساوی 1-1 با مس بود که باعث شده فولادی‌ها با 15 امتیاز در رده هفتم قرار بگیرند و حالا می‌خواهند با برتری در این مسابقه، خود را به بالای جدول نزدیک‌تر کنند، البته نکونام در 3 دیداری که به عنوان سرمربی برابر پرسپولیس قرار گرفته بازنده بوده است. یک‌بار با نساجی و دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته با نتیجه مشابه 1-0 با فولاد و برای همین به‌خوبی می‌داند که شکست دادن پرسپولیس کار سختی است. پرسپولیس در نیمه دوم بازی با استقلال با گلزنی مهدی عبدی و وحید امیری و فرصت‌هایی که احمد نوراللهی از دست داد، نمایشی دیدنی داشت و در فولاد هم فرشاد احمدزاده و آیاندا پاتوسی بازیکنان خطرناکی در کنار لوسیانو پریرا محسوب می‌شوند و در این شرایط باید منتظر ماند و دید تقابل این دو تیم مدعی چه سرانجامی خواهد داشت.


مطهری: ترابی یکی از گزینه‌های ماست

حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت: «برنامه‌ریزی برای ما فشرده شد و این کار ما را سخت می‌کند، اما جای هیچ وقفه‌ای نیست و ما باید همیشه قوی و با صلابت کار کنیم و بتوانیم  به سمت قهرمانی حرکت کنیم. امیدوارم پرسپولیس واقعی را از این به بعد و از فردا ببینیم. از فردا استارت قهرمانی را خواهیم زد.» مربی پرسپولیس درخصوص جذب مهدی ترابی گفت: «در حال رصد هستیم. باید در بخش حمله خودمان را تقویت کنیم و مهدی ترابی یکی از گزینه‌های ماست. باید وضعیت قرارداد او را ببینیم و بموقع عمل کنیم.» محمود فکری سرمربی استقلال هم در نشست قبل از بازی با تراکتور درباره اینکه اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال برای انتخاب جایگزین او جلسه داشته گفت: «هواداران مان خیلی باهوش باشند چون خیلی ها دنبال بهم ریختن تیم هستند و می خواهند اختلاف بیندازند و از این آب گل آلود ماهی بگیرند.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد