Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:29:05 GMT

قاتل مهربان؛ بوسه بر لوگوی دشمن! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۸۳۲

حرکت آرتورو ویدال پیش از دیدار امشب اینتر مقابل یوونتوس حسابی خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب موفق شد با ارائه نمایشی درخشان و خلق موقعیت های فراوان با دو گل یوونتوس را شکست داده و با یک بازی بیشتر نسبت به میلان همانند این تیم 40 امتیازی شود. آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی اینتر در همان دقایق ابتدایی موفق شد با یک ضربه سر محکم روی ارسال نیکو بارلا، گل اول تیمش را وارد دروازه یوونتوس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما آرتورو ویدال پیش از شروع این دیدار و هنگام خوش و بش با جورجو کیه لینی، بوسه ای به لوگوی یوونتوس روی لباس کاپیتان حریف زد و این کار او به شدت خبرساز شد. آرتورو ویدال سابقه سه فصل درخشان در ترکیب یوونتوس را داشته و حتی در سال 2012 در ترکیب این تیم دروازه اینتر را نیز باز کرده بود.

 

اما در نهایت آرتورو ویدال با نمایش درخشان خود پاسخ انتقادات اخیر داد. او که در این فصل حتی مورد انتقاد علنی آنتونیو کونته نیز قرار گرفته بود، امشب احتمالا بهترین بازی فصل خود تا اینجا در لباس اینتر را ارائه داده و یکی از عوامل اصلی رقم خوردن این پیروزی مهم لقب گرفت.

 

 

 

 

 

 

جورجیو کیه لینی یوونتوس بارسلونا آرتورو ویدال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجیو کیه لینی یوونتوس بارسلونا آرتورو ویدال آرتورو ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با طبيعت مهربان باشيم»؛ اولين پويش محيط زيستى سال جدید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پویش #با_طبيعت_مهربان_باشيم به مناسبت روز طبيعت  از سوى اداره كل محيط زيست و توسعه پايدار برگزار مى‌شود، اگر چه روز طبيعت امسال مقارن با ايام شهادت اميرالمومنين علی عليه السلام و ماه مبارك رمضان است اما انتظار مي‌رود، شهروندان هنگام تجمع در بوستان‌ها پس از افطار با رعايت نكات محيط زيستى هواى طبيعت زيباى بهارى را داشته باشند. 

بر اين اساس شهروندان مى‌توانند با ارسال عكس و فيلم از فعاليت‌هاى محيط زيستى خود به شماره تلفن ٠٩٠٢١٣١٤٧٦١، و از طريق پيام رسان‌هاى بله ايتا و روبيكا تا پايان روز ١٥ فروردين ماه در اين پويش مشاركت كنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • آغاز پویش مشهد مهربان
  • قرائتی به «پناه» امام رضا(ع) رسید/بوسه برعمامه درواکنش به تعرض‌ها
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • پویش مردمی «مشهد مهربان» برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس
  • رونمایی از شعار و لوگوی روز جهانی تنوع زیستی سال ۲۰۲۴
  • «با طبيعت مهربان باشيم»؛ اولين پويش محيط زيستى سال جدید