Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس،  نخست وزیر سوریه اعلام کرد که هفت نفتکش عازم سوریه هدف در دریا هدف حملات تروریستی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، «حسین عرنوس» روز یکشنبه طی نطقی در برابر پارلمان سوریه درباره عملکرد دولتش در مقطع گذشته گفت: «هفت نفتکش عازم سوریه در دریا هدف حملات تروریستی قرار گرفتند که در تازه ‌ترین مورد، دو نفتکش در دریای سرخ  هدف گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «هدف گرفته شدن این دو نفتکش موجب شد رسیدنشان به ساحل سوریه بیش از یک ماه به تعویق افتد و در نتیجه آن تولید در پالایشگاه بانیاس هم متوقف شد و با بروز کمبود مشتقات نفتی مورد نیاز برای تامین نیازهای بنزین و گازوئیل کشور روبه رو شدیم.»

نخست وزیر سوریه در این سخنان خود به طرفی که دو نفتکش را مورد حمله قرار داده بود، اشاره‌ای نکرد.

عرنوس همچنین تاکید کرد با وجود فشارهای زیادی که در زمینه نفت و انرژی بر سوریه وارد است و حملات نظام‌مند علیه نفتکش‌هایی که عازم سوریه هستند، اما دولت سوریه نیاز کشور به فرآورده‌های نفتی را از منابع مختلف داخلی و خارجی تامین می‌کند.

تعدادی از رسانه‌ها در اکتبر گذشته خبری را از یک سایت خبری سوریه منتشر کردند که در آن به نقل از یک مقام وزارت نفت سوریه گفته شده بود که نیروهای آمریکایی یک نفتکش را در دریای مدیترانه که به طرف سوریه در حرکت بود هدف گرفتند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی

به گزارش خبرآنلاین بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.

به نقل از ایسنا وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.

وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.

بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898259

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه