Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت های روز گذشته ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی را مرور می کنیم. 

سال 2001 در چنین روزی رونالدینیو به پاری سن ژرمن پیوست THOMASSIST MÜLLER + LEWANGOALSKI = ⚽️ مگوایر:
بچه ها از نگرفتن 3 امتیاز نا امید هستند و این نشان می دهد چه راهی را طی کرده ایم و همچنین نشان می دهد باید پیشرفت کنیم. گوندوعان:
این همان منچسترسیتی‌ای است که می شناسیمجیمز میلنر:
به جلو می رویم و به جنگیدن ادامه می دهیم اکثر بازیکنان اینتر با انتشار همین تصویر، پیروزی این تیم در دربی ایتالیا را تبریک گفتند ژوزه مورینیو بدون شرح این تصویر را منتشر کردکریم بنزماآرتورو ویدال با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد قصد او بوسیدن لوگوی تیم حریف اینتر نبوده و فقط قصد داشته برادرش جورجو کیه لینی را ببوسدلوک شاو که بهترین بازیکن دیدار منچستریونایتد و لیورپول لقب گرفت پس از بازی نوشت:
نتیجه ای که می خواستیم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
چهارشنبه بازی بزرگی در پیش استمسوت اوزیل در چند پست، رفتنش به فنرباحچه را تایید کرد

منچستریونایتد پیش از آغاز بازی با لیورپول با انتشار این پست نوشت:
مودکاریکاتور عمر مومنی با عنوان خداحافظی آرسنال با مسوت اوزیل:
پایان یک عصر

 

اخبار داغ 

مشکلی پیش نیاید، مهدی ترابی تا آخر هفته پرسپولیسی می شود استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس لیونل مسی در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو حضور خواهد داشت سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیویورک تایمز، شرکت اپل به‌درخواست دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور این کشور حذف کرده است.

به نظر می‌رسد، رگولاتوری ارشد چین از اپل درخواست کرده تا این دو اپلیکیشن را به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی حذف کند.

شرکت اپل در این راستا اعلام کرد: «ما موظف هستیم تا حتی در صورت مخالفت، از قوانین کشورهایی که در آن فعالیت داریم، پیروی کنیم.»

جنگ نرم‌افزاری بین چین و آمریکا می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع محسوب شود.

بیشتر بخوانید:

این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است

یک منبع آگاه اعلام کرد که دولت چین محتوایی را در واتس اپ و موضوعات مربوط به رئیس جمهور چین، شی جین پینگ، پیدا کرده است که تحریک آمیز بوده و قوانین امنیت سایبری این کشور را نقض می کند. این شخص گفت که جزئیات محتوای موجود مشخص نیست.

کد خبر 845493 برچسب‌ها شرکت اپل واتس آپ- پیام رسان چین و آمریکا چین اینترنت - فیسبوک ایالات متحده آمریکا اینترنت اپلیکیشن

دیگر خبرها

  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • خوشحالی از حذف سیتی: تکرار سه‌گانه در خواب!
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران