Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زبان بدن، کانال بی کلام ارتباطی است و ما حتی در مواردی با توجه به آنها اطلاعات زیادی راجع به عقاید، حالات و شخصیت‌های خود ارائه می‌دهیم.

در این تست روانشناسی شما می‌توانید با انتخاب مدل ایستادنتان، با شخصیت خود بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدلی که می ایستید را انتخاب کنید:

۱

این یکی از موضع های ایستادن خوب است زیرا باعث می شود قد بلند و صاف به نظر برسید و همچنین به شما کمک می کند تا با پشت صاف بایستید.

این موقعیت به طور معمول توسط افرادی اتخاذ می شود که منتظر نوعی دستور هستند. تصور کنید که یک سرباز با فرمانده خود صحبت می کند ، یک بچه مدرسه ای با معلم خود صحبت می کند و شما می توانید احساس برتری را که این موقعیت ساطع می کند ، تصور کنید.

  موضع رو به جلو یا به عقب، به معنای خصومت یا مقاومت است، بسته شدن کنار هم پاها ممکن است نشان دهنده احساس گرما و شخصیت نامطمئن باشد.

۲

در این حالت با حالت مستقیم ، قفسه سینه به سمت بیرون مشخص می شود و پاها تا حدی از هم فاصله می یابند تا بتوانند با تسخیر فضای بیشتر بدن را بزرگتر نشان دهند.

همچنین دست ها ممکن است از پشت قفل شده و از دید دور باشند. این ژست اغلب در میان مردان مشاهده می شود و به طور معمول هدف آنها از حفظ زمین است،  زنان وقتی می خواهند برتری خود را  نشان دهند از این ژست استفاده می‌کنند، این نشان می دهد که آنها مرد هستند و در صورت تهدید به هر طریقی سریع عمل می کنند.

۳

با این موقعیت،  تحمل وزن بدن مشخص می شود در حالی که پای دیگر به صورت حاشیه ای به جلو حرکت می کند. بالاتنه می تواند باز یا مسلح باشد اما غلظت قسمت پایین بدن به سمت رانهای داخلی کشیده می شود ، که یکی از مناطق اروژن در بدن انسان است.

افرادی که در این راه ایستاده اند معمولاً آرام ، راضی و با اعتماد به نفس هستند. آنها از شخصیت های خود اطمینان دارند و ارزش واقعی خود را می دانند. آنها در بسیاری از شرایط مختلف احساس راحتی می کنند و نوعی از افرادی هستند که می توانند با دیگران به خوبی کنار بیایند. 

اگر پای آنها به سمت شما است، علاقه مند به بحث هستند. به عنوان مثال اگر پای آزاد به سمت خروجی مجاور است ، در این صورت ممکن است آنها برای رهایی تلاش کنند. در نتیجه ، این اشاره گرهای غیرمستقیم موارد زیادی را افشا می کنند.

۴

 اگر فرد به جلو و عقب خم شود، یک حالت احتیاط آمیز را نشان می دهد، به طور معمول ، وقتی زنی به این ترتیب می ایستد ، مشخص می کند که به جایی نمی رود و دسترسی به او قفل شده است. به همین ترتیب ، برای مردان ، این بدان معنی است که آنها می مانند اما آنها نمی خواهند در شرایطی قرار بگیرند که ممکن است لگد شوند.

گاهی اوقات ، این فقط یک روش ایستادن است تا بتوانید وزن خود را بین پاها حرکت دهید ، اما به طور معمول ، این یک روش برای نشان دادن موضع دفاعی است که در آن واقعاً نمی خواهید طرف مقابل در فضای شما بیشتر درگیر شود.

بیشتر بخوانید

اولین تصویری که توجهتان را جلب می‌کند، چیست؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست روانشناسی شخصیت شناسی طور معمول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»/ هنرنمایی جدید هوش مصنوعی

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه‌ای از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را می بینید که دقیقاً چنین چیزی را به تصویر کشیده اند. از خاندان استارک تا دنریس تارگرین، شخصیت‌های محبوب بازی تاج و تخت را در قالب شخصیت های انیمیشنی به سبک جیبلی مشاهده خواهید کرد. هر تصویر، ذات شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد، در حالی که آنها را با سبک شاد و دلنشینی که استودیو جیبلی به آن مشهور است، تلفیق می‌کند.

پس آماده شوید تا به دنیایی سفر کنید که در آن اژدهایان بر فراز قلعه‌های بلند پرواز می‌کنند و گرگ‌ها در میان جنگل‌های افسون شده گشت می‌زنند. این تصاویر نمایش دنیای بازی تاج و تخت است، اما به سبک جیبلی و با هاله‌ای از رویا و جادو.

در این بازآفرینی بی‌نظیر، شاهد تلفیق کامل دو سبک متفاوت خواهید بود. از یک طرف پیچیدگی روابط و درگیری‌های خونین این سریال محبوب و از طرف دیگر، تصویرسازی شاعرانه و نگاه شاداب و امیدبخش استودیو جیبلی.

بر اساس گزارش روزیاتو، رنگ‌های گرم و چشم‌نواز، خطوط منحنی و اشکال تخیلی، همگی دست در دست هم می‌دهند تا لحظاتی شگفت‌انگیز را از این سریال به تصویر کشند. چه لحظه‌ای بهتر از دیدن گرگ وحشی شمال و نگهبانان شب در کنار پریان و موجودات جادویی؟ یا تماشای اژدهایان خشمگین در کنار روح‌ خندان طبیعت؟ این تصاویر حاصل یک تلفیق بی‌نظیر هستند که نه تنها تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز را برایتان رقم می‌زنند، بلکه یادآور این نکته نیز هستند که هنر مرزی نمی‌شناسد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895325

دیگر خبرها

  • واکاوی فضای سبز شهرکرد مورد توجه قرار گیرد
  • نقش و اهمیت بانوان در سینمای ایران
  • چرخ‌وفلک جادویی
  • واکاوی تاثیرات حمله ترکیبی ایران به رژیم اسرائیل و بازتاب آن بر معادلات منطقه / تثبیت موازنه قدرت در غرب آسیا
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»/ هنرنمایی جدید هوش مصنوعی
  • تن‌هاخ پس از یک ناکامی دیگر: شخصیت برنده داریم!
  • جی جی و جوجو
  • واکاوی کمک مالی - تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی در جنگ غزه
  • ۸ سریال برتر سال ۲۰۲۴ تاکنون، نبینید ضرر کرده‌اید!