Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره همچنان تا روز سه شنبه، آسمان استان نیمه ابری تا ابری بوده و پدیده غالب وزش بادهای جنوبی خواهد بود.

از بعدازظهر سه شنبه هفته جاری ضمن شمالی شدن جریانات جوی و وزش بادهای خزری، سامانه سرد و بارشی وارد استان شده و آسمان استان ابری و مه‌آلود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فعالیت این سامانه، از اواخر وقت سه شنبه تا عصر پنجشنبه بارش برف و باران توام با هوای بسیار سرد در سطح استان انتظار می‌رود.

بارش برف و باران از شامگاه سه شنبه

سامانه بارشی صبح جمعه از استان خارج شده اما هوای سرد با افت شدید دما در استان ماندگار خواهد بود.

گفتنی است، از عصر روز یکشنبه با تقویت کم فشار در سطح زمین سرعت وزش باد تشدید شده و در بیشتر مناطق استان به‌ویژه شهرستان گرمی و مناطق مرکزی، وزش بادهای تند تا شدید (گاهی با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت) را شاهد بودیم.

-انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی هوا بارش برف شهرستان گرمی باد سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز جو استان را تحت تأثیر داشته مجدداً بارش‌هایی (غالباً به شکل رگبارهای بهاری) همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری داشته بارش، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به صورت رگبار پراکنده تگرگ نیز مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا (سه‌شنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085663

دیگر خبرها

  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد