Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن عباسی آرند، مدیر عامل ایرانسل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به زیاد بودن تعرفه بالای اینترنت برای معلمان و دانش آموزان گفت:  سرعت اینترنت خانگی  ما در ایران به نسبت اینترنت موبایل، پایین است و البته باید بدانیم که اینترنت موبایل در تمام کشورها یک اینترنت لوکس و گران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ایران روی اینترنت موبایل خیلی خوب کار کردیم و کیفیت و کیمت را ارتقا دادیم. 

عباسی آرند بیان کرد: دسترسی به اینترنت ثابت برای خانواده ها از لحاظ سرعت خوب نیست. استفاده از فیبر نوری باعث سرعت بالا و کیفیت بالا می‌شود اما ما در ایران هنوز داریم از سیم قدیمی استفاده می‌کنیم. البته شرکت مخابرات و ارائه دهندگان در تلاش برای توسعه این زیرساخت‌ها هستند اما هنوز سرعت کمی داریم. به همین دلیل است که تصور می‌شود اینترنت موبایل تعرفه بالایی دارد.

وی افزود: در رابطه با معلمین هم که برای بحث آموزش نیاز داشتند از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنند نیاز به اینترنت داشتند و در همین راستا یک بسته ۲۰ گیگ هدیه به آن‌ها داده شد اما دانش آموزان چون وزارت آموزش و پرورش برنامه شاد را برای آن‌ها معرفی کرد ایرانسل برنامه شاد را رایگان کرد. هنوز مدرسه‌های دیگری هم هستند که از برنامه‌های دیگری به غیر از برنامه‌های شاد استفاده می‌کنند که ما پلت‌فرم دانا پلاس را در همین راستا معرفی کردیم که برای مدرسه‌ها با نرخ تعرفه‌ای وپایین‌تر استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید

مراسم چهاردهمین سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ ایرانسل برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عباسی آرند مدیر عامل ایرانسل آموزش مجازی اینترنت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در سال های گذشته اقدام به ساخت ورزشگاه جدید یا نوسازی استادیوم‌های قدیمی خود کرده‌اند. اما امروزه این مساله کمی دشوارتر به نظر می‌رسد. یکی از دلایل اصلی آن، هزینه‌های بالایی است که برای ساخت یک استادیوم جدید به باشگاه ها تحمیل می‌گردد. در این ویدیو به بررسی عوامل موثر در افزایش هزینه‌های ساخت ورزشگاه‌های جدید فوتبال می‌پردازیم.

دانلود (19.5MB)

دیگر خبرها

  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری