Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این موضوع پلیس اف بی آی را بر آن داشته تا سوابق تمام ۲۵ هزار نیروی گارد ملی اعزامی به واشنگتن برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری را مورد بررسی قرار دهد.

چنین اقدام های گسترده بر گرفته از نگرانی های فوق العاده امنیتی پس از حوادث روز ۶ ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا است. اکنون این نگرانی وجود دارد برخی از همین افراد که برای محافظت از شهر در چند روز آینده اعزام می شوند می تواند تهدیدی برای حضور رییس  جمهوری و معاون وی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایان مک کارتی وزیر ارتش آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که مقام ها نسبت به تهدید بالقوه آگاه هستند و به فرماندهان ارتش هشدار داده تا به هر گونه مشکل در رده های مختلف نیروهای آمریکایی رسیدگی کنند.  

حدود ۲۵ هزار نیروی گارد ملی آمریکا تقریبا دو و نیم برابر نیروهای حاضر در مراسم های قبلی تحلیف ریاست جمهوری، از سراسر کشور به پایتخت اعزام می شوند.  

آماده باش امنیتی سراسری در ایالات متحده در پی شورش و حمله روز ۶ ژانویه (۱۷ دی ماه) به ساختمان کنگره در واشنگتن توسط شماری از  هوادارن ترامپ صورت می گیرد که برخی در پی کشتن مایک پنس معاون رییس  جمهوری بودند که ریاست نشست تائید پیروزی جو بایدن در انتخابات سوم نوامبر را برعهده داشت.

اف بی آی و دیگر سازمان های امنیتی فدرال در پی بهره برداری افراط گرایان از ناامیدی هواداران ترامپ از اثبات ادعاهایشان درباره دستکاری در نتایج آرا، در باره وقوع خشونت های بیشتر هشدار داده اند.

منبع: Associated Press برچسب‌ها واشنگتن ایالات متحده آمریکا جو بایدن ارتش آمریکا اف بی آی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واشنگتن ایالات متحده آمریکا جو بایدن واشنگتن ایالات متحده آمریکا جو بایدن ارتش آمریکا اف بی آی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گ ریاست جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 747617

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف