Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@04:41:26 GMT

بارسلونا به بیلبائو باخت و سوپرجام را هم نگرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۳۱۴۴

اتلتیک بیلبائو در شب اخراج لیونل مسی توانست بارسلونا را شکست دهد و قهرمان سوپرجام اسپانیا شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا یکشنبه شب در فینال سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و ۳ بر ۲ مغلوب شد تا فرصت قهرمانی را از دست بدهد. 

در نیمه اول دو تیم بازی چشم نوازی را به نمایش نگذاشتند و تا دقیقه ۴۰ توپی از خط دروازه ها رد نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لحظات بود که همکاری جوردی آلبا و لیونل مسی توپ را به آنتوان گریزمان رساند و مهاجم فرانسوی نتیجه را یک بر صفر کرد. شادی آبی اناری ها کمتر از دو دقیقه دوام داشت و دی مارکوس گل مساوی را به ثمر رساند. 

شرایط در نیمه دوم هم تقریبا مشابه بود. کمی بازی بهتر شده بود و دوباره گریزمان گلزنی کرد. مهاجم بارسا در دقیقه ۷۷ نتیجه را ۲ بر یک کرد. در حالی که به نظر می رسید آبی اناری ها نخستین جام خود را در این فصل به دست آورند دروازه‌شان در لحظات پایانی باز شد. آسیر ویالیبره نتیجه را ۲ بر ۲ کرد تا بازی در وقت های اضافه دنبال شود. 

تنها چهار دقیقه از وقت های اضافه گذشته بود که اینیاکی ویلیامز با یک ضربه زیبا دروازه بارسا را برای سومین بار باز کرد. آبی اناری ها که نمی خواستند جام را از دست بدهند برای گلزنی تلاش کردند. در چنین شرایطی اتلتیک چند فرصت داشت داشت تا اختلاف را بیشتر کند اما توپ هایش به گل تبدیل نشدند. در دقیقه ۱۱۹ مسی به دلیل خطا روی بازیکن اتلتیک کارت قرمز دریافت کرد و از بازی اخراج شد. لحظاتی بعد داور سوت پایان را زد و شاگردان مارسلینو قهرمان شدند. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ حراج تهران تروئیکای اروپایی سوپرجام بیلبائو رونالد کومان مسی بارسلونا آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ حراج تهران تروئیکای اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی کریمی

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی (کارت زرد)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی به میدان رفت. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، علی اکرمی (کارت زرد) و مسعود یوسف (کارت زرد) هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت هستند.

تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی امیدوار است بتواند در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در سوی دیگر هم تیم ملی افغانستان با هدایت مجید مرتضایی، مربی ایرانی خود با انگیزه بالایی وارد مسابقات شده است و تلاش می‌کند خود را به عنوان یکی از پدیده‌های این بازی‌ها معرفی نماید.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار تیم ملی ایران بازی هجومی تری را آغاز کرد و در بیشتر لحظات بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان افغانستان هم چشم به ضد حملات دوخته بودند.

ملی پوشان ایران در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند که با واکنش دروازه بان حریف رو به رو شدند.

اما در ادامه بازی و در حالی که نیمه از زمان‌های بازی سپری شده بود حملات تیم ایران فروکش کرد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت تا اینکه در دهمین دقیقه بازی حملات ایران نتیجه داد و مهدی کریمی موفق شد با یک شوت دقیق قفل دروازه افغانستان را باز کند و ایران را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه ۱۳ سعید احمد عباسی فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه شانزدهم بازیکنان افغانستان بهترین فرصت خود را برای گلزنی به دست آوردند اما واکنش تماشایی باقر محمدی مانع از فروریختن دروازه شد.

در دقیقه ۱۸ سالار آقاپور فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشت اما ضربه چیپ او را مدافع افغانستان از روی خط دروازه دفع کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت به نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

کد خبر 6081816

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • پی‌اس‌جی جواب کری بارسلونا را داد
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند