Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی وضعیت مناطق زلزله زده غرب هرمزگان از تداوم خدمات رسانی به زلزله زدگان در شهرستان بندرلنگه توسط دستگاه های امدادی و فرمانداری با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان خبر داد و افزود: جهت رفاه شهروندان منطقه زلزله زده اقلام مورد نیاز در این منطقه توزیع شده است .

وی تاکید کرد: رفع کامل مشکلات مناطق زلزله زده به طور جدی در دستور کار اعضای ستاد مدیریت بحران استان بوده و اداره کل مدیریت بحران استانداری نیز بر روند خدمات رسانی و انجام هماهنگی و پشتیبانی های لازم نظارت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان تصریح کرد: ارزیابی دقیق میزان خسارت زمین لرزه در این منطقه در حال انجام است.

همتی با اشاره به پس لرزه های مکرر در غرب استان هرمزگان پس از زلزله بامداد شنبه، بر ضرورت حفظ آمادگی تمامی دستگاه های مسوول در این زمینه تاکید کرد.

وی بیان داشت: دهیاران در این منطقه پیش بینی های لازم به ویژه در شهرستانهای قشم ، خمیر و بندرلنگه برای اسکان اضطراری را داشته باشند و مسائل و مشکلات را در اسرع وقت به فرمانداران گزارش کنند.

بامداد شنبه ۲۷ دیماه زلزله ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در عمق ۱۹ کیلومتری زمین مناطق غرب هرمزگان را لرزاند و به دنبال آن نیز چندین پس لرزله به بزرگی چهار و نیم و سه و هشت دهم ریشتر نیز در این منطقه ثبت شد که در این حادثه طبیعی ۱۹۰ واحد مسکونی در روستاهای دژگان، کلاتو و سایه خوش بندرلنگه آسیب دیدند و یک نفر دچار آسیب دیدگی جزیی شد.

استان هرمزگان یکی از کانونهای اصلی زلزله در کشور است که هرسال شاهد زلزله های بزرگ وکوچک بوده اما بواسطه اینکه بیشتراین زلزله ها در اعماق زمین و کانون آنها دریا بوده خسارت های وارده بیشتر ترک خوردگی و ریزش آوار است.

برچسب‌ها هرمزگان زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان زلزله هرمزگان زلزله اخبار کنکور زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی گفت: به منظور تأمین کالا‌های اساسی و تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری شامل ۴ تن گوشت گوساله منجمد، ۱۱ تن مرغ منجمد، ۶۵۰ کیلوگرم سیب، ۱۸ تن شکر خانوار و نیز ۲۰ تن شکر مخصوص قنادی‌ها با قیمت مصوب و با نظارت واحد بازرسی این مدیریت در سطح شهرستان عباس آباد توزیع شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در ایام ماه مبارک رمضان و ایام عید، توزیع ۲۵۰۰ کیسه آرد فوق العاده در نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به مردم
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اقلام غذایی در فارس