Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس علیرضا علیخانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم در شرکت توزیع نیروی برق استان نصب چراغ های ال. ای. دی در معابر است به طوری که معابر برخی شهرها مانند فاروج، گرمه و جاجرم، بخش اعظمی از شهر آشخانه و راز و جرگلان از چراغ های گازی به صورت کامل پاک سازی و چراغ های ال. ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی  جایگزین آن شده است.

 وی افزود: هم اینک ۹۰ درصد معابر شهرهای بجنورد، شیروان، و اسفراین  چراغ ال. ای. دی نصب شده است و امیدواریم برای سال آینده در همه این معابر این نوع چراغ را به منظور بهبود روشنایی نصب کنیم.

وی درباره مزایای استفاده از چراغ های ال. ای. دی در معابر استان گفت: مصرف این چراغ ها نسبت به چراغ های گازی ۲۵۰ و ۴۰۰ وات بسیار کم است و همچنین ذخیره انرژی این چراغ ها در خیابان هایی که چراغ یک طرفه دارند، حدود ۱۷۰ وات و در مواردی که چراغ های ۲ طرفه دارند، ۴۲۰ وات است.

علیخانی اظهار داشت: بازگشت سرمایه چراغ های خریداری شده از محل ذخیره انرژی نیز کمتر از پنج سال است و با این کار هم سرمایه ملی کشور ذخیره می شود و  رضایتمندی بالای مشترکان را در پی دارد.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب روشنایی معابر در گذشته، خاطرنشان کرد: با وجود این که مصرف انرژی در معابر در سال های گذشته چهار برابر وضعیت فعلی بود اما کیفیت روشنایی پایین بود، هم اینک مصرف انرژی نیز کاهش یافته است.

وی به وجود بیش از ۶۰۰ نقطه اتوماسیون در استان از نصب ۲۷ کلید در این راستا خبرداد و گفت: کار قطع و وصل خطوط و مانور آن در نقاط اتوماسیون از داخل دیسپاچینگ انجام می شود.
میزان تلفات برق در استان پایین تر از میانگین کشوری
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان میزان میانگین میزان تلفات برق را در کشور ۱۰.۵ درصد ذکر کرد و گفت: میزان تلفات استان در سال گذشته ۸.۷ درصد بود و هدف گذاری این شرکت تا پایان سال رسیدن به عدد ۸.۲ درصد است.

وی یکی از دلایل کاهش تلفات را انجام فعالیت های مثمر ثمر مانند تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار در استان ذکر کرد.  

شرکت برق خراسان شمالی ۳۶۷ هزار مشترک دارد که از این تعداد ۳۰۸ هزار مشترک معادل ۸۴ درصد مشترکان بخش خانگی، ۴ درصد ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان، یک درصد بخش کشاورزی، کمتر از یک درصد صنعتی و ۱۰ درصد سایر مصارف است.

برچسب‌ها بجنورد انرژی برق خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد انرژی برق خراسان شمالی بجنورد انرژی برق خراسان شمالی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد، پیش از ظهر پنج‌شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که در در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با رصد دستگاه‌های اجرایی در تسریع تدوین سند جامع تحقق شعار سال اهتمام جدی داشته باشند تا نقشه اجرایی تا پایان سال باشد.

وی با بیان اینکه محتویات بخش نامه تدوین سند تحقق شعار سال به دستگاه اجرایی ابلاغ شده، افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ظرف مدت یک ماه این سند را تهیه کنند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: رشد، بدون جهش تولید امکان پذیر نیست لذا در چارچوب محورهای اعلام شده، سند باید تهیه و تدوین شود.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد باید مردم را در عرصه تولید مشارکت داد.

وی تاکید کرد: مردمی سازی در استان به جایگاه اصلی خود دست یابد.

کد خبر 6081923

دیگر خبرها

  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • ۶۳ درصد از اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شده است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • ۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد
  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد