Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جمشید محبت خانی، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در طی یک سال اخیر به منظور ایجاد تغییر و تحولات جدی در روند دریافتی حقوق و امتیازات مالی و تجهیزاتی محیط‌بانان گفت: خوشبختانه مجوز افزایش فوق العاده پرداختی ویژه بند ۱۰ ماده ۶۸ معروف به ۳۵ درصد، از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برای تمامی پرسنل یگان حفاظت محیط زیست کشور صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره این افزایش پرداختی، جدای از افزایش حقوق سالیانه مصوب هیات دولت در ابتدای هر سال است، اعلام کرد: همچنین برای نخستین بار، ردیف مستقل بودجه برای یگان حفاظت محیط‌زیست در موضوع جیره غذایی و تامین تجهیزات، در بودجه مصوب سازمان در سال ۱۴۰۰ دیده شده است که اتفاق مبارک و پر برکتی است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست تجهیزات تعلق گرفته به محیط بانان را شامل ۴۲ قلم عنوان کرد و گفت: این تجهیرات شامل البسه محیط بانی و کوله و.. می‌شود که پیش از این از طریق ردیف بودجه‌های استانی تامین می‌شد.

وی تامین ردیف بودجه مشخص را باعث ایجاد مطالبه از سوی محیط بانان برای دریافت تجهیزات مورد نیاز دانست و گفت: این روش باعث یکدست شدن لباس محیط بانان در سراسر کشور نیز می‌شود.

محبت خانی خاطر نشان کرد: مجوز تامین این تجهیزات از قوانین گذشته گارد حفاظتی استخراج و با پیگیری‌های صورت گرفته به روز رسانی شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده عباس میرزا کریمی که هفته گذشته بر اثر حمله مسلحانه کشته شد نیز گفت: این پرونده در اختیار مقام قضائی پلیس آگاهی قرار دارد و در حال رسیدگی است و دادستان در صورت کشف مستندات درباره آن اطلاع رسانی خواهد کرد.

کد خبر 5124162 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: یگان حفاظت محیط زیست لایحه بودجه ۱۴۰۰ محیط بان جمشید محبت خانی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آلودگی هوا محسن حاجی میرزایی شهر تهران آب و هوا پلیس راهور مترو سازمان تامین اجتماعی زنان حمل و نقل المپیاد علمی ویروس کرونا قوه قضاییه محیط بانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز

داود نجفیان گفت: این طرح که با هدف تامین آب استان البرز برای افق ۳۰ ساله از ۲ سال پیش در دست اقدام قرار گرفته ، امسال ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به آن تخصیص داده شده و امسال اولین سالی است که این طرح اعتبار ملی دریافت می کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت : اکنون نیز ۲ پروژه مهم انتقال آب از رودخانه کرج در اجرای طرح جامع آبرسانی استان البرز در دست اقدام یا دستور کار قرار دارد.

نجفیان بیان کرد : یکی از این پروژه ها ، انتقال آب رودخانه کرج از آبگیر بلیقان به تصفیه خانه شماره ۲ کرج است که اعتبار پیش بینی شده برای آن ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز اظهار کرد: این شبکه به طول ۹ کیلومتر سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب از آب رودخانه کرج به تصفیه خانه شماره ۲ کرج انتقال می دهد.

وی اظهار کرد: اکنون در حال انتخاب پیمانکار این پروژه هستیم و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز و طی سه ماه آینده تکمیل و وارد مدار خواهد شد.

نجفیان گفت : طرح دیگر انتقال آب از رودخانه کرج به تصفیه خانه شماره سه کرج است که تابستان امسال با ظرفیت تامین ۱۲.۵ میلیون متر مکعب آب در سال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت : این طرح ها زیر مجموعه طرح جامع آبرسانی البرز هستند که به صورت جهادی اجرا می شوند.

نجفیان بیان کرد: بخش دیگر طرح جامع آبرسانی استان در مناطق غربی و جنوبی البرز در دست اقدام است.

وی افزود: اکنون در این محدوده شبکه انتقال آب سد طالقان به نظرآباد و اشتهارد به طول ۶۲ کیلومتر اجرا شده که با تکمیل تصفیه خانه آب شهرجدید مهستان ، ساکنان غرب و جنوب البرز در آینده نزدیک به آب سد طالقان دسترسی پیدا می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟