Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم مهربان در مورد مبارزه اخیر دو قهرمان آمریکایی در وزن ۸۶ کیلوگرم اظهار داشت: به اعتقاد من رقابت جردن بارزو و دیوید تیلور بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت. فدراسیون کشتی آمریکا به دلیل تعطیلی چندین ماهه کشتی قصد داشت نگاه‌ها را به سمت کشتی بکشاند و حتی نتیجه این مبارزه هم قراردادی بود، البته شاید بزرگان کشتی نظر دیگری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره این سوال که چرا ایران نماینده‌ای در تورنمنت بین المللی فرانسه نداشت، گفت: ما حضور در تورنمنت فرانسه را از دست ندادیم بلکه مشکل روادید وجود داشت. طبیعتاً برنامه ریزی با فدراسیون کشتی است و اعزام به تورنمنت‌های بین المللی در دستور کار قرار دارد تا عیار قهرمانان ما مشخص شود.

مهربان درباره برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: به لطف خدا شرایط خوبی در اردو بر قرار است و و روز به روز هم بهتر می‌شود. به طور حتم از لحاظ آمادگی هنوز به شرایط ایده آل نرسیدیم، ولی اردو به اردو وضعیت بهتر خواهد شد. اردوی تیم ملی از ۳ دی ماه شروع شده و در حال حاضر اواخر اردوی دوم هستیم. باید ۸ اردو تا گزینشی اول و قهرمانی آسیا پشت سر بگذاریم و طبیعتاً در اردو‌های دوم تا سوم باید استقامتی و قدرتی کار کنیم و با نزدیک شدن به مسابقات نحوه تمرینات هم تغییر می‌کند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان به المپیک نرسید

مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز آغاز شد که احمد جوان سهمیه را از دست داد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز در بیشکک پیگیری شد که ۳ ورزشکار کشورمان برای رسیدن به سهمیه روی تشک رفتند. سهمیه المپیک فقط به فینالیست‌ها تعلق می‌گیرد.

نتایج به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان مبارزه کرد که ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان کشتی گرفت که با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و به سهمیه نرسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • جوان به المپیک نرسید
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک