Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@12:42:13 GMT

محور کندوان امروز مسدود نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۳۶۱۳

محور کندوان امروز مسدود نمی‌شود

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مسدود شدن محور کندوان که قرار بود تا ۱۲ اسفندماه  سه روز در هفته اجرا شود، امروز دوشنبه ۲۹ دی ماه برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها لغو شد.
او افزود:آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های هراز، سوادکوه، کندوان، عادی و روان و سطح راه‌ها نیز در مقاطعی لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ قدمی  با اشاره به اجرای محدودیت‌های  کرونایی از شنبه اول آذر، گفت: همه مبادی ورودی و خروجی استان توسط پلیس راه، شبانه روز تحت کنترل شدید قرار دارد.
سرهنگ قدمی از رانندگان خواست از سفر‌های غیر ضروری به مازندران خودداری کرده و در صورت اجبار به سفر تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
رییس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران محور کندوان محور هراز راهداری مازندران پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت بامری، عصر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در پی بارش‌های اخیر در ارتفاعات فنوج و طغیان رودخانه‌های محلی، محور ارتباطی بخش جلگه چاه هاشم به چاه اسحاق این بخش مسدود شد.

وی ادامه داد: با مسدود شدن این محور راه ارتباطی به ۲۵ روستای غرب بخش جلگه چاه هاشم دلگان قطع شد.

شایان ذکر است پیش از این نیز با بارش‌های صبح امروز و طغیان رودخانه‌ها محور ارتباطی دلگان به بمپور و دلگان به زِهکَلوت استان کرمان نیز قطع شده بود.

کد خبر 6080260

دیگر خبرها

  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • محور کنج‌کوه مسدود شد
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد
  • سه محور فرعی جنوب استان مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش