Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدربیع احمدخانی به برنامه های حوزه دین در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز باید توجه زیادی به بحث عفاف و حجاب، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های اختصاص اعتبار به ادارات شهرستانی، برنامه محور بودن و استفاده از خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه‌‎ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدربیع احمدخانی ادامه داد: دومین مورد که باید مورد توجه قرار گیرد، نظم در همه امور است و ورود و خروج کارکنان باید بر این اساس انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه موضوع دیگر گزارش برنامه‌های اجرا شده است که باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد : ارشاد برخلاف کمبود اعتبارات برنامه‌های بسیاری اجرایی می‌کند که گزارش خوبی از آن منعکس نمی‌شود که این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مبحث مهم دیگری که باید در اولویت قرار گیرد، پاسخ به موقع به مکاتبات استانی است که نباید با تعلل انجام شود.

 

وی همچنین بر تهیه گزارش مستند از سوی شهرستان‌ها هم تأکید کرد و افزود: از این پس شهرستان‌ها در ارتباط با بازدید از زیرمجموعه همت لازم را داشته باشند.

 

احمدخانی با اشاره به اینکه از این پس توزیع و حمایت بودجه‌ای از شهرستان‌ها بر اساس برنامه خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم شهرستان‌ها نیز همت لازم را در این باره داشته باشند.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین در ارتباط با برگزاری کنگره 3535 شهید استان و مسولیت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان کمیته فرهنگی و هنری در این رویداد بزرگ، بیان داشت: برنامه‌ها در این کمیته باید به نحو احسن برگزار شود .

 

این مقام مسئول تصریح کرد: موضوع مورد تأکید دیگر، برنامه‌های دهه فجر است که امیدواریم با همکاری شهرستان‌ها و معاونت‌های زیرمجموعه شاهد برگزاری برنامه های باشکوهی در دهه فجر امسال باشیم.

 

احمدخانی با اشاره به اینکه اداره کل در حوزه امور دینی نیز فعالیت خوبی دارد، اضافه کرد: در این بخش نیز باید توجه زیادی به بحث عفاف و حجاب، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر باشد.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ایثار و شهادت حجاب و عفاف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان شهرستان ها قرار گیرد برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد