Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:19:42 GMT

مسمومیت ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در نجف آباد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۳۶۳۲

مسمومیت ۸ نفر بر اثر گازگرفتگی در نجف آباد

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه گازگرفتگی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت پنج و ۳۲ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس استان اصفهان اطلاع رسانی شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در باغ شخصی در نجف آباد این حادثه اتفاق افتاده است، ابراز داشت: در این حادثه هشت نفر شامل یک مرد ۴۵ ساله، دو زن ۳۶ و ۳۹ ساله و پنج کودک سه تا ۹ ساله دچار مسمومیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه مسمومان این حادثه برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد منتقل شدند، ادامه داد: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

وی با بیان اینکه استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد برای گرمایش محیط متأسفانه در استان اصفهان همچنان ادامه دارد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 5124276

منبع: مهر

کلیدواژه: گازگرفتگی اورژانس نجف آباد مسمومیت گاز ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه ایام فاطمیه شیراز گرگان شهرکرد عکس استانها شیوع کرونا شهادت حضرت زهرا س بوشهر عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ حسین قاسمی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و طغیان رودخانه، طی تماس تلفنی با پرسنل ۱۱۵ جان ۲ مادر باردار به دلیل درد زایمان ۲۵ و۴۰ ساله نجات یافت.

وی افزود: طی تماس تلفنی به پایگاه اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو آمبولانس از جاسک و بشاگرد اعزام شد.

قاسمی اضافه کرد: مادر ۲۵ ساله به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک و مادر ۴۰ ساله به بیمارستان بقیه الله الاعظم بشاگرد انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار کرد: پس از پذیرش در بیمارستان‌ها، اقدامات درمانی لازم توسط تیم پزشکی انجام شد و خوشبختانه جان مادران باردار نجات یافت.

کد خبر 6080625

دیگر خبرها

  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • هشدار اورژانس پیش بیمارستانی مشهد درباره مسمومیت با قارچ‌های سمی
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • کاهش ۳۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد