Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:59:21 GMT

تل آویو شهرک سازی ها در فلسطین اشغالی را متوقف کند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۳۶۸۶

تل آویو شهرک سازی ها در فلسطین اشغالی را متوقف کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، «ضیف الله الفایز» سخنگوی وزارت خارجه اردن اعلام کرد که این کشور، تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای ساخت واحدهای مسکونی جدید را محکوم می کند.

وی افزود: تل آویو باید برای توقف سیاست های شهرک سازی در فلسطین اشغالی تحت فشار قرار گیرد.

الفایز ادامه داد: ما به تازگی شاهد تصویب ساخت ۷۸۰ واحد مسکونی جدید بوده ایم، این اقدام نقض آشکار قوانین بین المللی و در رأس آنها قعطنامه شماره ۲۳۳۴ شورای امنیت به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سیاست های اسرائیل از شهرک سازی ها گرفته تا توسعه آنها و مصادره اراضی فلسطینی ها و بیرون کردن آنها از خانه خود غیر قانونی بوده و مشروعیت ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه اردن تاکید کرد: این اقدامات یکجانبه باعث از بین رفتن پایه های صلح و تلاش ها برای حل و فصل عادلانه مسأله فلسطین می شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ژانویه جاری، با ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری موافقت کرده است.

کد خبر 5124277 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: اردن رژیم صهیونیستی شهرک سازی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ جو بایدن فلسطین سوریه ایران روسیه استیضاح ترامپ کنگره آمریکا افغانستان ویروس کرونا حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که با وجود گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز جنگ،۴۰ درصد از شهرک نشینانی که از مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی آواره شده‌اند، اعلام کرده‌اند که به منازل خود باز نخواهند گشت.

این نظرسنجی تاکید دارد که ۷۳ درصد از صاحبان مشاغل آزاد در شمال سرزمین‌های اشغالی که در مجاورت جبهه لبنان و مرزهای این کشور قرار دارند، گفته اند که از اکتبر گذشته تاکنون اوضاع اقتصادی آنها دچار چالش جدی شده است.

بر اساس این گزارش ۲۷ درصد از افرادی که شغل آزاد دارند و در شمال سرزمین‌های اشغالی ساکن بوده‌اند، نیز اعلام کرده‌اند که می‌خواهند فعالیت‌های تجاری خود را به صورت دائمی از شمال سرزمین‌های اشغالی به مناطق دیگر منتقل کنند.

رژیم صهیونیستی اخبار مربوط به آوارگان مناطق شمالی خود را سانسور می‌کند و تلاش دارد تعداد آنها را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر ارزیابی کند، این در حالی است که آمار واقعی صهیونیست‌های آواره از شمال سرزمین‌های اشغالی بالغ بر ۲۵۰ هزارنفر است.

کد خبر 6079443

دیگر خبرها

  • تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • وزیر خارجه آلمان به فلسطین اشغالی می‌رود
  • انفجار در طبریا در شمال فلسطین اشغالی
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند
  • نگرانی جدی جامعه صهیونیستی پس از عملیات تنبیهی ایران علیه تل‌آویو
  • در صورت حماقت صهیونیستها، تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود
  • ضربه شرکت های هواپیمایی بین المللی به رژیم صهیونیستی