Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سه منبع آگاه به خبرگزاری سی ان ان گفته اند که دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا قصد دارد یک روز قبل از ترک کاخ سفید، حدود یکصد فرمان عفو یا تخفیف از مجازات صادر کند.

گفته می شود که دیروز یکشنبه، جلسه ای پیرامون این موضوع در کاخ سفید تشکیل شده است.

ظاهرا قرار بوده اسامی افراد مشمول عفو در ایام کریسمس اعلام شود حال آنکه دغدغه ترامپ برای رسیدگی به ادعای تقلب انتخاباتی ۲۰۲۰ و همچنین حادثه حمله به کنگره آمریکا در تاریخ ۶ ژانویه (۱۷ دی)، این اقدام را به تاخیر انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً لیست بلند بالایی که روز سه شنبه علنی خواهد شد شامل نام ترامپ نمی شود. پیشتر این گمانه زنی وجود داشت که او بخواهد خودش را از بابت اتهامات آتی که از جانب حزب دموکرات تهدیدش می کند؛ مورد عفو قرار دهد.

همچنین انتظار نمی رود به رغم درخواست ها برای عفو «جولیان آسانژ» بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکیلیکس، نام او هم در این لیست موجود باشد.

پیشتر گفته شده بود که احتمالاً «استیو بانون» استراتژیست سابق کاخ سفید که متهم به کلاهبرداری از کمپین مالی کمک به ساخت دیوار مرزی مکزیک است، مشمول عفو خواهد شد.

طبق پیش بینی ها، افراد مشمول عفو ترامپ، ترکیبی از متحدان نزدیک او و همچنین مجرمینی خواهند بود که به صلاحدید دستگاه قضایی، از تخفیف در مجازات برخوردار می شوند.

کد خبر 5124278 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ عفو زندانیان کاخ سفید ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ جو بایدن فلسطین سوریه ایران روسیه استیضاح ترامپ کنگره آمریکا افغانستان ویروس کرونا حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران

قبرستان سفید چاه را یکی از عجایب ایران می‌دانند که در شهرستان بهشهر، بخش یانه‌سر، روستای سفید چاه واقع شده است.

قبرستان سفید چاه مربوط به دوره تیموریان است و از نخستین گورستان‌های مسلمانان در ایران به شمار می‌آید. این اثر به‌عنوان یکی از جا‌های دیدنی استان مازندران، در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۸۱ با شماره ثبت ۷۸۴۵ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد