Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تصاویر صفحه نخست روزنامه‌ های امروز استان را مشاهده کنید.

انتهای پیام/ک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی صفحه نخست روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین ۳ فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی خود می‌فرستد

سازمان فضایی چین اعلام کرد که فضاپیمای سرنشین‌دار شنزو-۱۸ از پایگاه پرتاب ماهواره Jiuquan در شمال غرب چین به فضا پرتاب خواهد شد. این فضاپیما حامل ۳ فضانورد چینی است. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، سازمان فضایی چین روز چهارشنبه اعلام کرد که فضاپیمای سرنشین‌دار شنزو-18 فردا پنجشنبه [25 آوریل] ساعت 20:59 به وقت پکن از پایگاه پرتاب ماهواره جیوکوان در شمال غرب چین به فضا پرتاب خواهد شد.

فضانوردان چینی "یه گوانگفو، لی کونگ و لی گوانگسو" مأموریت فضایی سرنشین‌دار شنزو-18 را به ایستگاه فضایی چین انجام خواهند داد. "یه گوانگفو" فرماندهی این مأموریت را برعهده خواهد داشت.

یه گوانگفو پیش از این عضو مأموریت شنزو-13 چین بوده است. لی کونگ و لی گوانگسو هر دو از گروه سوم فضانوردان چین هستند و مأموریت شنزو-18 نخستین پرواز فضایی آنها خواهد بود.

نخستین تصاویر با وضوح بالا از "ایستگاه فضایی چین" منتشر شد

قرار است آنها حدود 6 ماه در مدار باقی بمانند و در اواخر اکتبر به محل فرود دونگ‌فنگ در منطقه خودمختار مغولستان داخلی در شمال چین بازگردند.

خدمه شنزو-18 در طول اقامت خود در مدار، پذیرای فضاپیمای تدارکاتی تیانژو-8 و فضاپیمای سرنشین‌دار شنزو-19 خواهند بود.

سه فضانورد ماموریت شنزو-17 که در حال حاضر در ایستگاه فضایی کار می‌کنند، قبل از بازگشت به محل فرود دونگ‌فنگ در 30 آوریل، با خدمه شنزو-18 دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟
  • چین ۳ فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی خود می‌فرستد
  • تلسکوپ فضایی هابل ۳۴ ساله شد
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • حیات بشر در قمر یخی زحل محتمل است