Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تراکتور امروز از ساعت ۱۴:۳۰ میزبان تیم فوتبال استقلال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور امروز دو شنبه _ ۲۹ دی ماه و در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم استقلال است.

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داوران: بیژن حیدری، حسن ظهیری، سید یعقوب حجتی و محمد رضا مدیرروستا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک داور اضافی: کوپال ناظمی و مرتضی منصوریان.

ناظر: حسن کامرانی فر

آخرین دیدار: استقلال ۰ _ ۰ تراکتور

تیم فوتبال تراکتور در ۱۰ هفته اخیر چهار شکست، دو تساوی و چهار پیروزی به دست آورده که با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. شاگردان شجاعی اگر بتوانند استقلال را از پیش رو بردارند با سپاهان و استقلال ۱۹ امتیازی خواهد شد، اگر نتیجه تساوی به دست آورد با ۱۸ امتیاز در همان رده چهارم قرار می‌گیرد و اگر از استقلال شکست بخورد، در صورت پیروزی تیم‌های گل گهر سیرجان، فولاد و نفت مسجد سلیمان جایگاه چهارمی خود را از دست خواهد داد. مربی تراکتور اعلام کرد: اشکان دژاگه و احسان حاج صفی که در بازی‌های اخیر تراکتور به علت مصدومیت این تیم را همراهی نکردند مشکلشان رفع شده و روبروی استقلال حضور خواهند داشت.

صدر جدول دوباره آبی می‌شود؟

در آن سوی میدان استقلال که از ۱۰ بازی یک شکست، چهار تساوی و پنج پیروزی به دست آورده و با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد اگر موفق شود تراکتور را شکست دهد با ۲۲ امتیاز صدر نشین لیگ خواهد شد، اگر به نتیجه تساوی رضایت دهد با ۲۰ امتیاز در رده دوم باقی می‌ماند و در صورت شکست با همین ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم باقی خواهد ماند.

استقلال سبحان خاقانی، احمد موسوی و آرش رضاوند را به علت مصدومیت، فرشید باقری به دلیل بی انضباطی و هرویه میلیچ که از ایران رفته را در اختیار ندارد و تراکتور می‌تواند از نبود این بازیکنان سرشناس استقلال بهترین استفاده را داشته باشد.

تراکتور و استقلال فصل گذشته دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در بازی رفت استقلال با نتیجه چهار بر دو تراکتور را شکست داد و در بازی برگشت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

کد خبر 469093

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور سرمربی تراکتور تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال سرمربی استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرناندو سانتوس از بشیکتاش اخراج شد

به گزارش ورزش سه، باشگاه استانبولی شنبه شب اعلام کرد فرناندو سانتوس دیگر سرمربی بشیکتاش نیست. این تصمیم پس از تساوی (1-1) در خانه مقابل سامسون اسپور گرفته شد، نتیجه ای که تعداد بازی های متوالی بدون پیروزی در سوپرلیگ ترکیه را به 5 رساند.

پیش از این بشیکتاش با باشاکشهیر به تساوی رسیده بود و مقابل آنتالیا اسپور، گازیانتپ و گالاتاسرای شکست خورده بود.

فرناندو سانتوس در ابتدای ژانویه وارد بشیکتاش شد و پس از 16 بازی که در آن 7 برد، 4 تساوی و 5 شکست به دست آورد، "عقاب سیاه" را ترک کرد.

سرمربی اسبق پرتغال و لهستان در حالی این تیم را در رده چهارم رقابت های قهرمانی ترک می کند که شش دور باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟
  • فرناندو سانتوس از بشیکتاش اخراج شد