Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:09:04 GMT

فیلمی تجربی با محوریت قتل در رقابت فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۳۸۲۱

فیلمی تجربی با محوریت قتل در رقابت فیلم فجر

پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» ساخته مسعود امینی‌تیرانی ویژه سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» به کارگردانی مسعود امینی تیرانی که در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد. محمدمهدی باقری براساس عکسی از یونس امینی طراحی و اجرای این پوستر را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سه روز و سه قتل» که یکی از فیلم‌های حائز شرایط رقابت در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر است که توسط مسعود امینی تیرانی از فیلمبرداران  سینما کارگردانی شده است و تهیه‌کنندگی آن برعهده جعفر صانعی‌مقدم بوده و سرمایه‌گذار آن آرش شجاعی است.

این فیلم که در مدت کمتر از سه روز فیلمبرداری شده، براساس یک ایده مرکزی و با اجرای بداهه ۶ اجراگر ساخته شده است. ۶ اجراگر وارد خانه‌ای می‌شوند که سال‌ها قبل، سه قتل در مدت سه روز در آن رخ داده است و اجساد برای ۵ سال در آن خانه مدفون بوده‌اند.

بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی و سهند کبیری و امیر شکرگزار از اجراگران «سه روز و سه قتل» هستند و این فیلم گفته می شود، تجربه‌ای متفاوت در کارنامه بازیگری آنهاست زیرا هم از لحاظ فرم هم محتوا اثری کاملا تجربی محسوب می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از طراح و کارگردان: مسعود امینی تیرانی، اجراگران: بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی، سهند کبیری، امیر شکرگزار، گروه ایده پردازی: منصور براهیمی، مجید شیخ انصاری، مسعود مددی، مشاوران کارگردان: عباس نظامدوست، امیر جلالیان، مدیر فیلمبرداری: داود ملک حسینی، تدوین: مسعود امینی تیرانی، مهدی باقری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: پان ته آ حسینی، صدابردار:  هادی معنوی پور، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه: فراز مدیری، مدیر تولید: میثم جمالی، مجری طرح: نیما عباسپور، سرمایه‌گذار و جانشین تهیه‌کننده: آرش شجاعی، تهیه‌کننده: جعفر صانعی مقدم، مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم فجر 99 بهناز جعفري سه روز و سه قتل فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس

باشگاه پیکان پوستر جالبی برای بازی با هوادار طراحی کرده است.

طرفداری | پیکان و هوادار فردا از ساعت 16:30 به مصاف هم می روند.

پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان هوادار است. این دیدار در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود. 

بازی رفت دو تیم با نتیجه 0-0 به پایان رسیده بود. باشگاه پیکان به مناسبت بازی مقابل شاگردان مسعود شجاعی پوستر جالبی با حضور رضا عنایتی سرمربی این تیم طراحی و منتشر کرده است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تقلب سازمان یافته در کنکور سال گذشته رخ نداد/ تجربی پر جمعیت‌ترین گروه آزمایشی در آزمون سراسری است
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است
  • سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها