Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان درگیری مسلحانه و تحت تعقیب پلیس گیلان در قزوین خبر داد.
به‌گزارش رکنا، سردار علی ابراهیمی در این‌باره گفت: روز شنبه مأموران گشت آزادراه قزوین-کرج هنگام گشت‌زنی به یک دستگاه سواری پراید با 3سرنشین مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند اما او بدون توجه به دستور مأموران متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جریان تعقیب و گریز 2نفر از سرنشینان این خودرو با اسلحه شکاری به‌سوی پلیس تیراندازی کردند و در ادامه خودروی‌شان را رها و به‌سوی باغ‌های آن اطراف فرار کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه گفت: سرانجام با اجرای طرح مهار و اقدامات اطلاعاتی 3متهم فراری در مخفیگاه‌شان شناسایی و در یک اقدام منسجم و ضربتی دستگیر شدند. در جریان این عملیات یکی از متهمان به سمت مأموران حمله‌ور شد که با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، وی مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
سردار ابراهیمی اضافه کرد؛ پس از انتقال به مقر پلیس و انجام تحقیقات مشخص شد دستگیرشدگان از اراذل و اوباش سطح یک استان گیلان هستند که در جریان زورگیری یک خودرو و درگیری مسلحانه در شهرستان رودبار به سمت استان البرز متواری شده بودند و قصد بازگشت به استان گیلان را داشتند که دستگیر شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی اراذل و اوباش اخبار حوادث اراذل و اوباش تیراندازی قزوین دستگیری مردان مسلح سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرد قتل خودکشی کرونا تجاوز جنسی تجاوز عکس فیلم قاتل زن شوهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمود کلوانی گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات فراوان موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در استان همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه درگیری و شرارت و تیراندازی و ارازل اوباش سطح ۱ استان همجوار بوده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجغ قضایی معرفی گردیدند.

سرهنگ کلوانی ادامه داد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت‌های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می‌باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی پلیس مواجه خواهند شد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش به موقع هر گونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • تیراندازی در غرب پاکستان/ ۷ مامور گمرک کشته شدند
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند