Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@18:01:23 GMT

مسی چگونه برای اولین بار در بارسا اخراج شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۴۴۹۳

‍‍‍‍‍‍

لیونل مسی برای اولین بار در دوران بازی خود برای بارسلونا و پس از ۷۵۳ بازی، کارت قرمز دریافت کرد.

خبرگزاری میزان - شب گذشته در چارچوب فینال سوپرکاپ اسپانیا، بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

در لحظات پایانی این مسابقه و در دقیقه ۱۲۰ لیونل مسی از سوی داور برای اولین بار در دوران ورزشی خود، کارت قرمز دریافت کرد تا فوق ستاره آرژانتینی پس از ۷۵۳ بازی برای بارسلونا با کارت قرمز جریمه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، مسی حداقل ۴ جلسه از همراهی بارسلونا اعم از بازی‌های لالیگا و کوپادل‌ری محروم خواهد بود. 

فیلم اخراج مسی را در  زیر مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: رونمایی از تیم منتخب یک دهه اخیر بارسلونا + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: بارسلونا مسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا باید در دیداری حساس و نفس‌گیر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود و امیدوار است که بتواند پس از قبول سه شکست برابر این تیم به پیروزی برسد.

شاگردان ژاوی در حال حاضر هشت امتیاز با رقیب قدیمی در صدر جدول اختلاف دارند و امیدوار هستند که بتوانند با کسب پیروزی در این بازی این اختلاف امتیاز را به پنج برساند تا هفته‌های پایانی لالیگا با هیجان بیشتری ادامه پیدا کند.

اما نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که یکی از نگرانی‌های اصلی بازیکنان و کادر فنی و مدیران بارسلونا در آستانه بازی حساس امشب مربوط به شرایط چمن ورزشگاه خانگی رئال مادرید است که به نظر می‌رسد از شرایط خوبی برخوردار نیست.

پیش از این منچسترسیتی هم که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان در این ورزشگاه به میدان رفته بود نسبت به وضعیت چمن برنابئو نگرانی‌هایی را مطرح کرده بود و حالا گفته می‌شود که وضعیت این چمن مانند قبل است و پیشرفتی نداشته و به سطح کیفی مورد نظر نرسیده است که می‌تواند برای بارسا نگران کننده باشد.

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!