Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال اینتر شب گذشته در دربی حساس ایتالیا میزبان یوونتوس بود که با نتیجه 2 بر  صفر به پیروزی رسید.

کونته  بعد از این پیروزی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: شما وقتی می خواهید مقابل تیمی مثل یوونتوس که مرجع تمام تیم های ایتالیا است، برنده شوید باید بهترین عملکرد را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و موفق شدیم به این پیروزی ارزشمند دست پیدا کنیم. یوونتوس هم در مسیر درستی قرار دارد و چنین شکست هایی باعث می شود تا آنها مسیر خود را اصلاح کنند و به اشتباهاتشان پی ببرند.

وی افزود: در بازی با یوونتوس ثمره تلاش فصل گذشته را خود را چیدیم. همچنان یوونتوس تیمی مرجع در ایتالیا است و در 9 سال گذشته قهرمان سری آ شده و همه تیم ها در سیطره او قرار دارند. یوونتوس همچنان با تیم های دیگر فاصله دارد و ما با اینتر این شکاف را کم کردیم و به نوعی نشان دادیم می توانیم برنده شویم. این پیروزی بزرگی بود چون ما تیم قهرمان قهرمان ها را شکست دادیم و این برد عزم ما را برای قهرمانی در سری آ جزم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یوونتوس اینتر دربی ایتالیا پیروزی کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم

گردنه تته اورامان کردستان همچنان درگیر برف و کولاک بوده و عملیات بازگشایی در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، گردنه تته اورامان در مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه هرساله به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً 6 ماه از سال بسته است.

در همین زمینه؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان به خبرنگار تشنیم گفت: ادامه عملیات بازگشائی گردنه ته‌ته محور سروآباد ـ نودشه ـ پاوه توسط نیروهای راهداری شهرستان سروآباد در حال انجام است.

فرزاد حسنی افزود: با توجه به حجم بیش از حد برف و احتمال سقوط بهمن، بازگشائی مسیر ادامه دارد.

در همین راستا؛ عملیات بازگشایی این محور ارتباطی در مسیر سروآباد، نودشه- پاوه از یک ماه‌ قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در ادامه با هم می‌بینیم: 

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یوونتوس/ فرار بانوی پیر از شکست مقابل شاگردان رانیری+ فیلم
  • داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)
  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم