Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@08:22:18 GMT

مردان مسلح سرباز مازندرانی را به رگبار بستند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۴۷۶۷

مردان مسلح سرباز مازندرانی را به رگبار بستند

سارقان خودرو در مسیر گیلان به مازندران بعد از زخمی کردن یک سرباز، با تیراندازی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی اعلام عوامل انتظامی استان گیلان و شهرستان رودسر مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی پراید که صبح دیروز در شهرستان رشت توسط دو سارق سرقت شده بود، مراتب در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان مستقر در گیت ورودی کنترل تردد پلیس راه چابکسر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پس از لحظاتی خودروی سرقتی در ورودی پلیس راه مشاهده و پس از دستور ایست پلیس، هنگام اقدام به فرار با یکی از سربازان وظیفه شناس پلیس راه چابکسر برخورد می‌کند، افزود: ماموران انتظامی شهرستان رامسر و پلیس راه چابکسر اقدام به تعقیب آن‌ها کرده و پس از چندین مرحله تیراندازی ، خودروی سرقتی در ابتدای حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف شد.

پایان کار سارقان خودرو با شلیک پلیس

سرهنگ قیصری با اشاره به دستگیری یکی از سارقان و نیز فرار دیگر سارق از ادامه اقدامات و تلاش‌های پلیس برای دستگیری وی خبر داد و گفت: حال عمومی سرباز مصدوم پس از انتقال به بیمارستان خوب و متعادل گزارش شده است.

رئیس پلیس شهرستان رامسر با تقدیر از اهالی منطقه دریا پشته در یاری رساندن به پلیس برای دستگیری سارقان گفت: امنیت و حفظ جان، مال و ناموس مردم خط قرمز پلیس محسوب شده و در این ارتباط با هیچ مجرمی تعارف ندارد و برای امنیت شهروندان از جان خود خواهد گذشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارقان تیراندازی سرقت تیراندازی اخبار حوادث تیراندازی پلیس دستگیر حوادث مازندران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرد قتل عکس تجاوز تجاوز جنسی خودکشی کرونا فیلم معین شریفی تجاوز گروهی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر