Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شستا رسانه:

شرکت بارز با تحقق سود ۵۰۸ میلیارد تومانی در ۹ ماهه سال جاری ۳۰۰ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل تجربه کرده و سود خالص این شرکت ۴ برابر شده است.

عملکرد ۹ ماهه این شرکت در سال جاری با ۳.۳ برابر شدن سود عملیاتی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۳۹ درصدی داشته است.

براساس این گزارش، طراحی و تولید تایرپا پهن (Wide Base) برای نخستین بار در خاورمیانه و کسب گواهی استاندارد E-Mark اروپا برای ۶ سایز رادیال سواری و ۳ سایز رادیال باری توسط گروه صنعتی بارز به عنوان تنها تایرساز ایرانی و همچنین طراحی و ساخت تایرهای نسل جدید خودروهای دو دیفرانسیل برای نخستین بار در کشوراز جمله دستاوردهای این شرکت در این دوره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت بارز کردستان از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بارز نیز در سال جهش تولید از مرزتولید ۵ میلیون حلقه عبور کرد و بالاترین رکورد تولید تایر سواری را در کشور ثبت کرد؛ همین امر موجب شد، فروش ریالی در گروه بارز نسبت به دوره مشابه قبل ۹۴ درصد رشد داشته باشد.

گفتنی است فاز اول طرح توسعه ۴۴هزار تُنی در کارخانه کرمان اجرا و عملیات اجرایی پروژه لاستیک لرستان(الیگودرز) نیز در حال پیگیری است.

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد رشد تولید سود خالص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جاده‌ای استان یزد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،رحیم حاجی‌ده‌آبادی، با اشاره به آمار تصادفات برون شهری در استان یزد گفت: طرح ترافیکی نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز شده است و از آغاز این طرح تاکنون پنج نفر در تصادفات برون‌شهری استان جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۷ نفر فوتی، ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی به اشاره به آمار مجروحان تصادفات جاده‌ای استان یزد ادامه داد: امسال ۶۸ نفر در تصادفات برون‌شهری استان یزد دچار مجروحیت و مصدومیت شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵۴ نفر، شاهد افزایش ۲۶ درصدی این آمار بودیم.

رئیس پلیس راه استان یزد از کاهش ۳۳ درصدی تصادفات خسارتی در جاده‌های استان از آغاز طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز خبر داد و افزود: تعداد تصادفات خسارتی در استان در سال گذشته ۷۳ مورد بوده است که امسال به ۴۹ مورد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: مجموع کل تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی در جاده‌های استان یزد از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۹۳ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۰۷ فقره تصادف، ۱۳ درصد کاهش داشته است.

حاجی‌ده‌آبادی گفت: از پنج نفر کشته در تصادفات جاده‌های برون شهری استان تنها یک مورد مسافر نوروزی بوده و چهار نفر بومی استان یزد بوده‌اند که نشان می‌دهد افراد با وجود اینکه به جاده آشنا هستند قوانین را رعایت نکرده‌اند و از این پنج مورد تصادف، چهار فقره واژگونی ناشی از سرعت غیرمجاز و یک مورد برخورد با عابر بوده است.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225309 برچسب‌ها تصادف

دیگر خبرها

  • تولید ارزان‌قیمت الکتروکاتالیست‌هایی برای عرضه هیدروژن سبز
  • بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • عملکرد حفاری اکتشافی از برنامه فراتر رفت
  • تولید بیش از ۸ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • چگونه لاستیک های فرسوده را آکبند می کنند؟ خودتان ببینید!
  • تولید ۸ میلیارد و ۳۸۲ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • افزایش ۴ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین از ابتدای امسال
  • کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جاده‌ای استان یزد