Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:37:42 GMT

ترجمه «تاریخ مختصر به گند کشیدن جهان» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۵۰۵۱

ترجمه «تاریخ مختصر به گند کشیدن جهان» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «تاریخ مختصر به گند کشیدن جهان» نوشته تام فیلیپس به‌تازگی با ترجمه زهرا کمالی دهقان توسط انتشارات نگاه منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب که مدت کوتاهی از عرضه چاپ اول آن می‌گذرد، به‌تازگی به چاپ سوم هم رسیده است.

تام فیلیپس نویسنده این‌کتاب به آن‌جمله معروف که «کلیه اسناد و مدارک تمدن، در عین حال همان اسناد و مدارک توحش اند»، باور دارد و بر همین‌اساس کتاب خود را نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اقدامات فاجعه‌باری را که مخلوقی به‌نام انسان یا بشر باعث و بانی‌شان بوده، گردآوری و مقابل دیده و نظر مخاطب خود می‌گذارد. در نتیجه در پی بیان این‌نکته است که انسان همه‌چیز را به هم زده است.

مولف کتاب مورد نظر معتقد است خرابی‌ها و عوارض کارهای انسان، محدود به دوران مدرن نیست و بشر طی دوران‌های مختلف تاریخی مشغول به‌گند کشیدن جهان بوده است. در این‌فرایند طولانی هم هیچ‌چیزی در امان نبوده است. چون انسان پایان جهان است و جهان هم پایان انسان. به این‌ترتیب مخاطب این‌کتاب گزارش تاریخی حماقت‌های بشر را با زبانی طنز مطالعه خواهد کرد.

این‌کتاب با ۲۹۷ صفحه و قیمت ۵۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5124387 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات نگاه نشر نگاه ترجمه تجدید چاپ آیت الله مصباح یزدی تازه های نشر معرفی کتاب قاسم سلیمانی شهادت حضرت زهرا س جشنواره صنعت چاپ رایزنی فرهنگی صنعت نشر نمایشگاه مجازی کتاب معرفی نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تجدید چاپ کتاب و کتابخوانی انتشارات سروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران

یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. 

او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیو‌ها را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # ایران ، اتباع افغان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان