Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه گیلان از آمادگی سپاه جهت کمک به تامین مسکن ایثارگران گیلان خبر داد و گفت: سپاه، حل مشکلات ایثارگران را وظیفه خود می‌داند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به موضوع تامین مسکن ایثارگران اظهار داشت: سپاه، تلاش برای حل مشکلات ایثارگران را وظیفه خود می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان به تفاهم‌نامه تامین هزار و 500 مسکن برای جامعه ایثارگری گیلان که چند ماه پیش در استانداری منعقد شده بود را مورد توجه قرار داد و گفت: حدود 30 یا 40 سال پیش یک سری اراضی به سپاه گیلان در شهرستان‌ها تعلق گرفت که امروز کارکرد نظامی ندارد و می‌توان از ظرفیت این اراضی نیز برای تفاهم‌نامه ساخت مسکن ایثارگران استفاده کرد.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سپاه در شناسایی سایر زمین‌ها برای ساخت مسکن ایثارگران نیز با تمام امکانات در کنار بنیاد شهید و اداره‌کل راه و شهرسازی است ابراز داشت: باید به شکل جهادی و بسیجی‌وار در این کار متمرکز شویم و خود را موظف به خدمات‌دهی و رفع مشکلات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران بدانیم.

تازه‌ترین وضعیت شیوع کووید 19 در گیلان| 8 شهر در وضعیت نارنجی / مسافران جز به اضطرار به گیلان سفر نکنند + جدولافزایش 15 درصدی ورود مسافران به استان گیلان در شرایط شکننده فعلی نگران کننده استورود مسافران بازگشت وضعیت قرمز به گیلان را به‌ دنبال دارد

وی با اشاره به ضرورت شناسایی اراضی در وهله نخست خاطرنشان کرد: در ابتدا زمین‌ها باید به‌طور کامل شناسایی شود و نسبت به آماده‌سازی آن اراضی که آماده نیست اقدام شود و می‌توانیم با استفاده از ماشین‌آلات سپاه و دستگاه‌ها، کمک‌های مردمی و ادارات می‌توانیم زیرساخت‌های اولیه را فراهم کنیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه وضعیت فعلی شایسته خانواده شهدا نیست تصریح کرد: سپاه با تمام امکانات برای خدمتگزاری و فراهم کردن مقدمات کار مذکور آماده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت ساماندهی مسکن هزار و 500 ایثارگر گیلان براساس تفاهم‌نامه اظهار داشت: جلسات متعددی در این زمینه تشکیل شد و در ابتدا باید زمین‌ها واگذار شود.

عبدالله پاکاری با بیان اینکه طبق تفاهم‌نامه مذکور در صورت واگذاری زمین‌های مدنظر به بنیاد شهید، مشکل مسکن بخش اعظمی از ایثارگران برطرف می‌شود تصریح کرد: ایجاد 2 هزار شغل برای جامعه ایثارگری گیلان، استخدام در بخش خصوصی و ارائه تسهیلات اشتغالزایی از دیگر مفاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای ایثارگران است.

وی با اشاره به عزم بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برای حل مشکل اشتغال ایثارگران به‌صورت پایدار خاطرنشان کرد: در این حوزه تاکنون حدود 600 نفر را برای تعیین وضعیت به دستگاه‌ها معرفی کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: سپاه  قدس گیلان نیز اعلام آمادگی کرده که تمام امکانات لجستیکی‌شان را برای شناسایی اراضی و ساخت مسکن ایثارگران به‌کار گیرند.

انتهای پیام/612/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایثارگران گیلان مسکن ایثارگران فرمانده سپاه بنیاد شهید تفاهم نامه ساخت مسکن زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با حضور در منزل طلبه جهادگرمرحوم حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو و سردار شهید علی حاجی حسینلوپدراین طلبه مجاهد از صبر و بردباری مادر و خانواده این طلبه مجاهد و جهادگر تجلیل کرد 
سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای استان در این دیدار با ارج نهادن به مقام شامخ سردار شهید علی حاجی حسینلو، عروج ملکوتی طلبه جهادگر مصطفی حاجی حسینلو را تسلیت گفت و افزود: خدمات این طلبه جهاد گر به مردم در ایام کرونا و زلزله‌های خوی هرگز از اذهان مردم قدردان و ولایی شهرستان فراموش نمی‌شود 
وی افزود:این طلبه مجاهد و جهادگر با الهام از مکتب شهادت و ایثار، مخلصانه و صادقانه با تمام توان در راستای اعتلای فرهنگی جامعه و پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تلاش کرد 
حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان هم در این دیداربا بیان بخش از خدمات طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو گفت: سالهااجرای موفق طرح شهیدانه در مزار شهدای خوی توسط این طلبه جهادگر امروزبه یک برنامه الگویی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آذربایجان غربی تبدیل شده است 
در این دیدار فرمانده سپاه شهدای استان با اهدی لوح از صبر وبردباری همسر سردار شهید حاجی حسینلو و مادر طلبه جهادگر مرحوم مصطفی حاجی حسینلو تجلیل کرد 
طلبه مرحوم حاجی حسینلو جهادگر مخلص خویی اواخر هفته گذشته براثر سانحه تصادف به همراه خانواده خود به دیار باقی شتافت

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود