Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@00:11:29 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۵۶۴۷

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

رویداد۲۴ پرسپولیس در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باید عصر امروز و در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۶:۴۰ به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

پرسپولیس در اولین دیدار خود بعد از دربی باید نبردی دشوار با شاگردان جواد نکونام داشته باشد و بعد از چند تساوی برای شاگردان یحیی این یک چالش بزرگ و جدی خواهد بود.

در دروازه سرخپوشان مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم و کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی در مرکز خط دفاع بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آقایی در سمت چپ و سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی حضور دارند.

کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک دو هافبک دفاعی سرخپوشان خواهند بود و در سمت راست وحید امیری و در سمت چپ احسان پهلوان نقش هافبک هافی هجومی تیم را بازی می‌کنند.

احمد نوراللهی به عنوان بازیکن پشت مهاجم حضور خواهد داشت و در نهایت مهدی عبدی مهاجم نوک پرسپولیس در این بازی است.

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. 

پس از 90 دقیقه جدال هیجان‌انگیز دو تیم در سانتیاگو برنابئو و ثبت نتیجه 3-3، حال سرنوشت این نبرد در استادیوم اتحاد رقم می‌خورد، همان‌جایی که سیتیزن‌ها مدت‌ها است طعم شکست را نچشیده و مقابل هیچ‌تیمی، حتی رئال مادرید پرافتخار زانو نزده‌اند. 

منچسترسیتی، خوشحال از بازگشت دوباره به صدر جدول لیگ برتر انگلیس، با روحیه‌ای مضاعف از رئال مادرید پذیرایی می‌کند. سیتیزن‌ها خلاف بازی رفت که کایل واکر و ناتان آکه را به دلیل مصدومیت و هم‌چنین کوین دی‌بروینه را به علت مسمومیت ناگهانی در اختیار نداشتند، با تمام قوا با پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا روبرو خواهند شد. 

منچسترسیتی نه‌تنها هرگز به رئال مادرید در استادیوم اتحاد نباخته، بلکه از آخرین شکست خانگی قهرمان انگلیس در لیگ قهرمانان بیش از 5 سال می‌گذرد. آماری که منچسترسیتی را به پیروزی برابر رئال مادرید در اتحاد امیدوار می‌ کند اما دیروز کارلو آنچلوتی و جود بلینگام گفتند که رئال با قدرت و اطمینان وارد زمین می شود و می خواهد همه پیش داوری ها را باطل کند.

از دیروز گمانه زنی ها در مورد یازده‌تای اصلی دو تیم شروع شده و مارکا امروز ترکیب احتمالی دو تیم را اینگونه اعلام کرد:

منچسترسیتی: ادرسون، آکانجی، استونز، روبن دیاز، گواردیول، رودری، دی بروینه، برناردو سیلوا، فودن، گریلیش، هالند

رئال مادرید: لونین، کارواخال، ناچو، رودیگر، مندی، کاماوینگا، کروس، والورده، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو

لازم به ذکر است که در ترکیب رئال اورلین شوامنی به دلیل محرومیت غایب است.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد