Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس اعلام کرد که این اداره با هدف حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور استان، خرید گوشت گوساله و مرغ مازاد بر مصرف را در دستور کار قرار داده است.

رهام رحمانی دوشنبه ۲۹ دی در حاشیه بازدید از روند ذخیره سازی گوشت قرمز در سردخانه شهید کاظمی زاده، به خبرنگاران گفت: خرید گوشت گوساله از دامداران استان فارس به صورت پنج تکه و به قیمت هر کیلوگرم ۸۲ هزارو پانصد تومان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه فارس دارای ظرفیت مازاد تولید داخلی گوشت گوساله و مرغ است، گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام بر اساس مجوز کارگروه تنظیم بازار کشور و دستورالعمل‌های شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان استان، اقدام به خرید گوشت گوساله از تولیدکنندگان کرده و اولویت خرید نیز از تولیدکنندگان و تشکل‌هایی همچون تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و زنجیره‌های بخش تولید است.

رحمانی همچنین با تاکید بر آمادگی اداره کل پشتیبانی امور دام استان برای خرید مرغ تولیدی مازاد بر مصرف در سطح استان و حمایت از تولیدکنندگان، گفت: مرغداران، تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و زنجیره‌های فعال در زیربخش طیور می‌توانند در صورت تمایل، به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کرده و با اخذ قرارداد، مرغ تولیدی خود را از قرار هر کیلوگرم ۱۸ هزار و هفتصد تومان برای خط یک و ۱۹ هزارو پانصد تومان خط دو تحویل شرکت پشتیبانی امور دام دهند.

او با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی برای عقد قرارداد و خرید گوشت قرمز و مرغ منجمد وجود ندارد، افزود: امسال ۵۶۱۱ تن مرغ منجمد و ۳۹۰ تن گوشت گوساله مازاد بر مصرف، از تولیدکنندگان در سطح استان خریداری شده است. 

روند کاهشی قیمت نهاده‌ها

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس همچنین، از روند کاهشی قیمت نهاده‌ها خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۱۶۵ هزار تن نهاده‌های دامی(۴۱ هزار تن ذرت، ۶۶ هزار تن کنجاله سویا و بیش از ۵۸ هزار تن جو) مستقیماً از طریق این اداره کل  بین تولیدکنندگان حوزه دام و طیور در سطح استان توزیع شده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به روند مناسب ارسال نهاده از بنادر و ذخیره سازی این نهاده‌ها در انبارهای استان و ادامه برنامه خرید مازاد بر مصرف توسط این اداره کل در ماه‌های پایانی سال، تولیدکنندگان با آرامش خاطر فعالیت‌های تولیدی خود را ادامه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مرغ مازاد نهاده دامی فارس کل پشتیبانی امور دام مازاد بر مصرف گوشت گوساله خرید گوشت نهاده ها اداره کل هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با بیست هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۰ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۳ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۶۳۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۳۲ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد
  • آغاز خرید تضمینی مرغ از امروز در استان
  • زیان ۱۶ هزار میلیارد تومانی شرکت پشتیبانی امور دام